ויקי הטבח: 2:4 לנתניה על קטמון ויקי הטבח: 2:4 לנתניה על קטמון ויקי הטבח: 2:4 לנתניה על קטמון

מכבי נתניה פיגרה בפתיחה, אבל חזרה לניצחון גדול בטדי על קבוצת האוהדים מירושלים. שער בכורה לברק בדש. שלושה בישולים לויקי כחלון

מכבי נתניה הוכיחה היום (שישי) שביכולתה להסתדר נהדר גם ללא ערן לוי הפצוע, ואין בכוונתה לתת למוליכות הפועל עכו והפועל ר"ג לברוח לה.

 

ויקי הטבח: 2:4 לנתניה על קטמון

שחקניו של סלובודאן דראפיץ' נקלעו לפיגור מוקדם מול קטמון, אבל גילו אופי ונחישות וזכו בניצחון מרשים 2:4 במשחק שהתנהל בקצב מצוין ועם הרבה אירועים ליד שני השערים.
איש המשחק היה ללא ספק המגן הימני ויקי כחלון, שרשם לזכותו שלושה בישולם ולא היה רחוק משניים נוספים.

המארחת הכניסה כבר את נתניה להלם כבר אחר דקה וחצי של משחק: איציק כהן, אקס נתניה, פרץ נהדר לרחבה והוריד כדור לאחור. אבירם ברוכיאן הגיע בתנופה ומ-16 מ' שלח נפלא לרשת הגבוהה, 0:1 לקטמון.
מאותו רגע הסתגרו האדומים ואפשרו לנתניה לעשות במגרש ככל העולה על רוחה, אבל אוהד סיידוף בהצלות מצוינות מנע שערים של דידייה קוגבניה ודיא סבע.
בדקה ה-40 זה סוף סוף נכנס: ויקי כחלון פרץ נהדר מימין והגביה כדור מדוד לקוגבנייה, שעלה גבוה מעל כולם ונגח את השוויון, 1:1.

שלוש דקות לאחר מכן הושלם המהפך: שוב כחלון בעבודה נפלאה מימין והפעם כדור הרוחב שלו מצא את סבע, שעצר מצוין ברחבה, ניצל החלקה של בלם קטמון והפציץ מקרוב בשמאל פנימה, 1:2 לנתניה בהפסקה.
נתניה פתחה לא טוב את המחצית השנייה וספגה את השוויון. עלי מוחמד טעה כשלא הרחיק כדור (52) ואיציק כהן שחטף הכניס מצוין לרז שטיין, שמצא את הפינה, 2:2.

שתי הקבוצות חיפשו הכרעה, אבל הצהובים היו חדים יותר. דקה 71: מי אם לא ויקי כחלון, שאחרי דאבל פס מצוין שלח בחצי גובה לרחבה וברק בדש התעופף ונגח נהדר פינה את שער הבכורה שלו העונה, 2:3.
אקורד הסיום היה שייך גם הוא לאורחת, כשבדקה ה-88 מצא סבע בכדור גדול את אמיה טגה, שהקשית בקלילות מעל סיידוף וקבע את תוצאת המשחק, 2:4.

בתום 14 מחזורים נתניה ממשיכה להיות הקבוצה היחידה בלאומית שטרם נוצחה, בעוד קטמון, שממשיכה להסתבך בתחתית, טרם ניצחה העונה בבית.