הפגנה נגד קיצוץ התקציב ספורטאים ואנשי ספורט בהפגנה נגד הקיצוץ בתקציב הספורט הפגנה נגד קיצוץ התקציב

תקציב המדינה הקרוב צפוי לחתוך את תקציב הספורט בחצי. בעקבות זאת השתתפו אתמול (שלישי), ספורטאים בכירים וצעירים, אנשי ספורט, נציגי איגודים וקבוצות ספורט, בהפגנה. ח"כ יואל רזבוזוב: "תקציב המדינה הקרוב לא משאיר לנו ברירה אלא להחזיר ציוד. יש כסף בקופת המדינה, אנחנו דורשים הבטחה חתומה שהספורט לא ייפגע"

בהפגנה, שהתקיימה מול מבנה הוועד האולימפי בהדר יוסף, קראו הספורטאים לשר האוצר, משה כחלון ולראש הממשלה, בנימין נתניהו, לשנות את סעיפי תקציב המדינה על מנת לעצור את הפגיעה בספורט.

 

הפגינו נגד הקיצוץ בתקציב הספורט

"תקציב המדינה הקרוב לא משאיר לנו ברירה אלא להחזיר ציוד", קראו הספורטאים והניחו את ציוד הספורט שלהם, כסמל להשלכות העתידיות על הספורט בעקבות גזירות התקציב.
בין הספורטאים שלקחו חלק באירוע, לצד שחקני המועדון, היו גם הספורטאים האולימפיים שחר צוברי, נמרוד משיח, רון דרמון, דויד אלברדיאן, חנה מיננקו, מישה זילברמן ודניאל פרנקל. עוד בלטו בנוכחותם נבחרת הקשתים, נבחרת העתודה וסגל הזהב של איגוד הכדוריד, נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, אלופת העולם באו-שו (קונג פו) ושחיינים צעירים - כולם החזירו את ציוד הספורט שלהם למדינה.

חדשות ספורט - ספורטאים ואנשי ספורט בהפגנה נגד הקיצוץ בתקציב הספורט

החזירו ציוד בהפגנה נגד הקיצוץ בתקציב הספורט

יו"ר שדולת הספורט בכנסת, ח"כ יואל רזבוזוב, דרש מממשלת ישראל להתחייב שבתקציב הקרוב לא תהיה פגיעה בספורט: "תקציב המדינה הקרוב, בגרסה הזו, סוגר לנו את הספורט. נכון לעכשיו, לפי התקציב הקרוב, התמיכה בספורט תיחתך בכמעט חצי. יש כסף בקופת המדינה, אבל הממשלה פשוט החליטה לחלק אותו לעצמה ולמקורבים, במקום למה שחשוב לאזרחים".  עוד הוסיף רזבוזוב "עכשיו יהפוך הספורט להיות רק לעשירים בלבד. אם שר האוצר החליט להילחם בהימורים, זה מצוין, אבל שימצא לספורט מקור מימון אחר. לכן אנו דורשים הבטחה חתומה שהספורט בישראל לא ייפגע אפילו לא בשקל".