נקמה מתוקה: 0:2 לנתניה על רמה"ש נקמה מתוקה: 0:2 לנתניה על רמה"ש נקמה מתוקה: 0:2 לנתניה על רמה"ש

אחרי ההפסד בגביע הטוטו, הגיע נתניה לאצטדיון גרונדמן ועשתה את העבודה עם עוד 3 נקודות יקרות שקירבו אותה לצמרת. שערים יפים של קוגבנייה ואולסק הנחילו הפסד בכורה לדודו אברהם

מכבי נתניה ממשיכה בפתיחת העונה הנהדרת שלה, והיום (שישי) דילגה מעל עוד משוכה לא פשוטה, עם ניצחון חוץ 0:2 על עירוני רמה"ש.

 

להזכירכם, רמה"ש היא היחידה העונה שניצחה את נתניה, כשהדיחה אותה ברבע גמר גביע הטוטו. 

אלא שמאז השתנו הרבה דברים. רמה"ש מקרטעת בליגה, דבר שהוביל להתפטרותו של המאמן מנחם קורצקי, ומי שהגיע במקומו הוא דודו אברהם, שניצח בהופעת הבכורה בבוגרים את עפולה וכעת רשם הפסד בכורה.
המחצית הראשונה התנהלה בשליטה מקומית בראשות יוסי שבחון ואור אוסטוינד, כשמנגד נתניה מתקשה לפתח משחק טוב על משטח הדשא הקטסטרופלי בגרונדמן.
למרות זאת, ההזדמנות הטובה ביותר הייתה של נתניה, כשרועי דיין קיבל בדקה ה-12 כדור נהדר מול השער, אבל שלח בעיטה רשלנית ליד הקורה.
במחצית השנייה, כדרכה בקודש, נתניה השתלטה על המשחק וגם מצאה את הרשת.
בדקה ה-55 שלח ערן לוי מסירת אמן שחתכה את הגנת רמה"ש, דידייה קוגבנייה הגיע בריצה ובנגיעה שלח את הכדור בעוצמה לפינה הנגדית, 0:1 לנתניה.
בדקה ה-77 סגרה נתניה עניין. הפעם קוגבנייה בתפקיד המבשל, הכניס כדור טוב לניקו אולסק. גולן אלקסלסי הדף את הבעיטה הראשונה של אקס רמה"ש, אבל אולסק המשיך את הריבאונד נהדר מהאוויר לפינה הרחוקה ולא חגג מול קבוצתו לשעבר, 0:2 בסיום.
היה זה הניצחון הרביעי ברציפות של נתניה, שטיפסה למקום השלישי עם 18 נקודות.
ביום בהיר, כמאמר הקלישאה, כבר רואים את החזרה לליגת העל.