עדן דהן עם אריק איזקוביץ' עדן דהן מתכונן לעונת הבכורה בליגת העל עדן דהן עם אריק איזקוביץ'

לאחר שנתיים בטוברוק הלך עדן דהן בעקבות מוטי איווניר וחתם בעירוני ק"ש. רגע לפני פתיחת העונה הראשונה שלו בליגת העל, הוא מדבר על התקופה בטוברוק, הקשיים הראשונים והתכניות לעתיד
לפני כחודשיים סיכם אריק איזיקוביץ' על העברתו של הקשר עדן דהן מקבוצת הנוער של טוברוק לעירוני קריית שמונה, והקשר המחונן קיבל לראשונה את החותמת הרשמית של שחקן בליגת העל. 

עדן דהן עם אריק איזקוביץ'

רגע לפני פתיחת העונה עוצר דהן לסיכום ביניים ומספר על התקופה בטוברוק, על ההכנה לעונת הבכורה – ועל התכניות והחלומות לעתיד.

איך זה מרגיש להיות לראשונה בסגל של קבוצה בוגרת בליגת העל?
"בהתחלה היה טיפה קשה, גם פיזית וגם מנטלית - להיקלט בקבוצה חדשה, במועדון חדש ובעיר חדשה, זו התרגשות גדולה ושינוי גדול. אבל בקריית שמונה קיבלו אותי יפה, ההתרגשות הראשונית עברה ועכשיו כבר יש חברים קרובים, וגם מבחינת הכושר האישי אני מרגיש הרבה יותר טוב, למרות שתמיד אפשר להשתפר".

העובדה שהמאמן שלך בטוברוק, מוטי איווניר, הוא גם המאמן בקריית שמונה בוודאי עוזרת...
"את מוטי אני מכיר באמת מטוברוק, וגם אחי (רפי דהן) שיחק תחתיו שנתיים וידע לספר עליו רק דברים טובים. אני מאוד שמח שהלכתי עם מוטי, הוא כל הזמן מדבר איתי ועוקב אחרי ההתקדמות שלי, ואני מאמין שההזדמנות שלי להוכיח את זה על המגרש עוד תגיע. במשחק האחרון בגביע הטוטו הוא רצה כבר לשלב אותי וזה לא יצא, אבל במשחקי אימון אני כבר מקבל דקות. מה שחשוב זה שאני ממשיך לעבוד קשה ולהשתפר כשחקן, בלי קשר אם אני מקבל דקות או לא, כך שכשיגיע הרגע אהיה מוכן. ככה חונכתי בטוברוק".

מתגעגע לטוברוק כבר?
"בטח, יש כבר כמה וכמה דברים שאני מתגעגע אליהם. אגב, גם כשהגעתי לטוברוק לא התאקלמתי בהתחלה, אבל מוטי והמועדון קידמו אותי והפכו אותי לשחקן ברמה של ליגת העל. בטוברוק המשמעת לפני הכל, וזה מאוד חשוב כשמגיעים לקבוצה בכירה בליגת העל – בוא נאמר שלא צריך לומר לי דברים פעמיים באימון."

איפה אתה רואה את עצמך בעוד חמש שנים?
"כל שחקן חולם בסוף לשחק בקבוצה גדולה באירופה, אבל תן לי קודם כל לשחק בעירוני קריית שמונה. יש תכניות וחלומות, עכשיו צריך להגשים אותם. צריך להתקדם לאט ובעקביות, לעבוד קשה ולתת מאה אחוז בכל אימון ובכל משחק, להקשיב למאמנים ואני מאמין בכל ליבי שיהיה רק טוב".