מרעב. שער בכורה שלא הספיק לנתניה מפסידים בלבד: מכבי פ"ת ניצחה 1:2 את נתניה מרעב. שער בכורה שלא הספיק לנתניה
מכבי נתניה, שלא ניצחה מאז המחזור השישי (!), הוליכה בהפסקה וחלמה על ניצחון שני העונה, אבל המארחת ביצעה מהפך תוך 12 דקות, כולל שער ניצחון אדיר של דור אלו
עוד חוזר הניגון: מכבי נתניה לא נפלה ממכבי פ"ת, אבל ירדה מנוצחת בסיום 2:1. 

מרעב. שער בכורה שלא הספיק לנתניה

דווקא נתניה הייתה זו שהוליכה ונראה היה שהניצחון בהישג יד, אבל שריקת הסיום מצאה שוב את הצהובים מתוסכלים, וכעת הם רחוקים 90 דקות בלבד מסיום העונה העגומה והנוראית ביותר בתולדות הקבוצה. 

לאחר מחצית ראשונה שהתנהלה רובה ככולה בשליטה פתח-תקוואית, הגיע אירוע נדיר העונה בדמות שער של נתניה: מוטי מלכה הגביה (44) את הקרן הראשונה של נתניה במשחק, וסאמח מרעב נמוך הקומה עלה היטב ונגח אל הקרקע ופנימה את שערו הראשון בליגת העל, 0:1 לנתניה בהפסקה.
נתניה כבר חלמה על ניצחון שני העונה מול המלאבסים, אבל בעונה חלשה שכזו גם התקווה הזו כאמור לא התממשה.
בדקה ה-73 אייטור מונרוי הגביה קרן והבלם קסבייה תומא נגח לא חזק, אבל מדויק לפינה. דין גל הגיב מאוחר והצליח רק ללטף את הכדור בדרך לרשת, 1:1.
אם נתניה עוד קיוותה לשמור על הנקודה, המהפך הושלם בדקה ה-85 בשער שעבורו מגיעים למגרשי הכדורגל: דור אלו קיבל את הכדור בפינת הרחבה, התקדם מעט ואז הניף את רגל ימין ושיגר טיל היישר אל בין חיבורי הקורות הרחוקים, שער נהדר ששווה שלוש נקודות למכבי פ"ת ועשוי להתמודד על אחד משערי העונה, 1:2 בסיום.
שפט: יגאל פריד, 790 צופים באצטדיון המושבה.