סוף הדרך? אוסידון דורון אוסידון צפוי לעזוב את מכבי נתניה סוף הדרך? אוסידון

חילוקי דעות קשים בין העירייה ליו"ר צפויים להביא לסיום דרכו של אוסידון בקבוצה, לא לפני שהצדדים יגיעו להבנות באשר להסכם פיצויים. ייתכן שאוסידון יודיע רשמית על עזיבה כבר לאחר המשחק הערב מול הפועל עכו

במכבי נתניה כבר לא יכולים לחכות שעונת הבלהות שעוברת על הקבוצה תסתיים. לאחר הכישלון המקצועי המהדהד, צפוי היו"ר דורון אוסידון לעזוב את הקבוצה, וייתכן שיוציא הודעה רשמית בעניין מיד לאחר משחקה של הקבוצה הערב (ראשון) בחוץ מול הפועל עכו.

כזכור, שבוע סוער עבר על הקבוצה לאחר שהשחקנים ועובדי המועדון לא קיבלו את משכורות חודש פברואר, כאשר במועדון טענו כי העיכוב נובע מכך שעיריית נתניה טרם העבירה את ההקצבה השנתית לקבוצה.

הדבר הביא למתיחות קשה בין היו"ר אוסידון לקברניטי העירייה. בעקבות אי תשלום המשכורות, בארגון השחקנים איימו לתבוע מהבקרה התקציבית לממש את הערבויות של הקבוצה כדי שניתן יהיה לשלם את שכר השחקנים, כשבמקביל העירייה לא גיבתה את הקבוצה והודיעה כי מדובר באחריות הבלעדית של הקבוצה, מה שהכעיס מאוד את אוסידון.

בימים האחרונים נערכה שיחה קשה בין אוסידון למנכ"ל העירייה, אבי בן חמו, כאשר נראה כי איןמנוס לפרידה בין הצדדים.

עם זאת, יש לציין כי מדובר בעניין לא פשוט, שכן אוסידון מחזיק בזכויות הניהול של נתניה גם לעונות הבאות, וכדי לפטרו תצטרך העירייה לשלם לו את חוזהו, או לחלופין להגיע עמו להסכם על גובה הפיצוי שיקבל.

במהלך סוף השבוע נעשו מאמצים כדי להגיע להבנות בין הצדדים וכאמור, לא מן הנמנע שהמשחק הערב בעכו יהיה האחרון של אוסידון כיו"ר הקבוצה.

אוסידון עצמו העריך את הסיכויים שימשיך במועדון ב-50%. מנגד, בעיריית נתניה נראה כי לא ממש ששים לדון בנושא, ולאחר פניית 'נתניה נט' בעניין נמסרה התגובה הבאה: "אכן התקיימה פגישה מקצועית ביום ה׳ האחרון, במקרה בו יהיה צורך נעדכן".

לא ברור מי נכח ב'פגישה המקצועית' ואת מי בדיוק מתכוונים בעיריית נתניה לעדכן, אבל מה שברור הוא שהרומן בין אוסידון לעיריית נתניה, שידע ימים יפים בתחילת הדרך, צפוי להסתיים בקרוב.