נתניה נוצחה 2:0 בידי סכנין במגמת ירידה: נתניה נוצחה 2:0 בידי סכנין והתקרבה ללאומית נתניה נוצחה 2:0 בידי סכנין

שוב מחצית ראשונה טובה מאוד של נתניה תחת קורצקי, אבל שוינפלד, כהן וטגה החמיצו. מנגד, סכנין כבשה פעמיים בזכות מוגרבי, שסגר עניין עם צמד במחצית השנייה וקירב ללאומית את המועדון בו גדל
משבוע לשבוע הולכות ונגמרות המילים שיוכלו לתאר את העונה המזעזעת שעוברת על מכבי נתניה.

הקבוצה, ששיחקה בפעם השנייה תחת המאמן מנחם קורצקי, יכלה לסגור עניין בקלות במחצית הראשונה עם מספר מצבים מצוינים, אבל עושה רושם שבעיית חוסר הביטחון מול השער של היהלומים פשוט בלתי ניתנת לפתרון.

בני סכנין, עם מחצית שנייה תכליתית, הכריעה את ההתמודדות תוך תשע דקות עם צמד של פיראס מוגרבי והראתה לנתניה איך עושים זאת נכון.
נתניה, עם שפע החמצות ומורל ירוד ממילא, ממשיכה לצלול ללאומית.
המחצית הראשונה התנהלה כאמור בשליטה נתנייתית. כבר בדקה ה-13 הכניס איציק כהן כדור נהדר לאמייה טגה, אבל האחרון בעט ברשלנות מעל השער וביזבז את ההזדמנות.
מנגד, טעות קשה בהגנת נתניה כמעט סדרה את הראשון של סכנין, אבל ברק לוי הדף את הבעיטה של שלומי אזולאי.
בהמשך, נתניה שכבה על שערה של סכנין, אבל כמעט כרגיל העונה, ללא תכלית.
איציק כהן, שעדיין מחפש את שער הבכורה שלו בנתניה, הגיע לשתי הזדמנויות תוך דקה (23), אבל מצא רק את הרשת החיצונית אחרי רוחב מדויק של ארון שוינפלד, ובפעם השנייה סחט הצלה מהשוער האורח, מחמוד קנדיל.
שוינפלד עצמו, שעמד במרכז העניינים השבוע לפני שחלק מכרטיסו נמכר להפועל תל אביב, כמעט פרע שטרות ראשונים כשנגח נהדר אחרי קרן של סמיליאניץ' (27), אבל קנדיל  בהצלה ענקית מבין החיבורים שמר את התוצאה מאופסת עד ההפסקה.
למחצית השנייה עלתה סכנין נחושה הרבה יותר, ונתניה דקלמה בפעם המי יודע כמה את הקלישאה - "כשלא מבקיעים - סופגים".
דקה 53: פיראס מוגרבי בעט לשער, אבל עומר ורד הציל בידו מקו השער וספג כרטיס אדום. מוגרבי עצמו הקשית באלגנטיות את הפנדל פנימה, 0:1 סכנין.
נתניה יצאה קדימה, הפקירה את העורף ושילמה במזומן, כשסכנין סגרה עניין בדקה ה-62: אזולאי מצא מצוין את מוגרבי, שמקרוב לא התקשה להכניע את לוי, להשלים צמד ולהקפיץ פעם נוספת את 400 אוהדי סכנין, 0:2.
שוינפלד כמעט החזיר את נתניה לתמונה ארבע דקות מאוחר יותר, כשבעט מול שער חשוף, אבל הגנת סכנין חילצה מן הקו.
מנגד, מוגרבי כמעט חגג שלושער, אבל השער שכבש נפסל בטענת נבדל.
שריקת הסיום נתנה את האות לתמונה הקבועה באצטדיון היהלום: אלפי צהובים מאוכזבים, שחלקם נטשו הרבה לפני השריקה האחרונה, מחאה מתמשכת נגד היו"ר דורון אוסידון וקבוצה אחת, חסרת אונים, שעשתה עוד צעד בדרך לליגה הלאומית.
שפט לירן וקסברגר, 2600 צופים בנתניה.

מוגרבי: "מאחל הצלחה לנתניה"

כובש הצמד, פיראס מוגרבי: "אני שמח על הצמד הראשון בקריירה. היה עלי הרבה לחץ בתקופה האחרונה ועבדתי קשה על עצמי. מצטער שחגגתי מול אוהדי נתניה. זה מועדון שאני אוהב ולא אשכח לעולם ואני מאחל להם הצלחה".

קורצקי: "לא מצטער שהגעתי, אנחנו חייבים להבקיע שערים"

מאמן מכבי נתניה, מנחם קורצקי: "אסור לנו לדבר במונחים של נגמר או לא נגמר, אנחנו חייבים לחשוב איך אנחנו כובשים שערים ומנצחים משחקים. אנחנו חייבים להבקיע, לא נברח מזה, ועלינו לשמור על ריכוז במשך כל המשחק. אני ממש לא מצטער שהגעתי למכבי נתניה, כבוד גדול בשבילי לעמוד בראש הצוות המקצועי ואני מקווה שנשתפר וננצח, כי יש לפנינו עוד עונה ארוכה".