מדינת הכדורגל מדינת הכדורגל מדינת הכדורגל |צילום: עודד קרני, עמוד הפייסבוק של מנהלת הליגות לכדורגל
שת"פ בין מנהלת הליגה לארגון מדינת הכדורגל הוליד טורניר מהנה בין קבוצות אוהדים. מכבי נתניה הגיעה עד רבע הגמר, שם הודחה ע"י הפועל חיפה

ארגון מדינת הכדורגל, הידוע בטורנירי האוהדים המהנים אותם הוא מארגן, רשם בשישי האחרון לראשונה שיתוף פעולה פורה עם מנהלת הליגה בכדורגל בדמות טורניר בו לקחו חלק קבוצות אוהדים של נציגות ליגת העל, בהן גם מכבי נתניה.

את קבוצת האוהדים הנתנייתית, שלקחה את הטורניר ברצינות ואף קיימה לפניו שלושה אימונים, הדריך השחקן עומר פרץ, שנאלץ לפרוש לאחרונה ממשחק פעיל עקב פציעה. יש לציין כי לאחרונה סיים פרץ בהצלחה קורס מאמנים.

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, כיבדה בנוכחותה את טקס הפתיחה שנערך במתחם ה'גול טיים' בתל אביב, בו הוענקו מדליות לכל המשתתפים.

והיו גם משחקים

מכבי נתניה הוגרלה לבית המוקדם עם בני יהודה, הפועל רעננה והפועל כפר סבא. 

בניגוד למצב העגום בליגת העל, קבוצת האוהדים הפגינה יכולת מצוינת בפתיחת הטורניר והביסה 0:3 את הפועל רעננה ו-1:4 את כפר סבא, מה שהבטיח את עלייתה לרבע הגמר מהמקום השני, על אף שנוצחה במשחק השלישי 3:2 ע"י בני יהודה.     

רבע הגמר זימן לנתניה מפגש מול הפועל חיפה, שסיימה בראש הבית המקביל. נתניה החזיקה מעמד מחצית אחת שהסתיימה ללא שערים, אבל העייפות נתנה את אותותיה במחצית השנייה, בה גילו החיפאים עליונות מוחלטת והדיחו את נתניה מהמשך הטורניר עם ניצחון 0:4.

בני יהודה, שכזכור עלתה עם נתניה מהבית המוקדם, המשיכה עד משחק הגמר, בו נוצחה רק בפנדלים ע"י בית"ר ירושלים, שזכתה בגביע.