1:1 בין בני יהודה לנתניה חילוף כפול: 1:1 בין בני יהודה לנתניה 1:1 בין בני יהודה לנתניה | צילום מסך
רבע גמר גביע הטוטו: מכבי נתניה היתה קרובה לניצחון ראשון בעידן החדש של ראובן עטר, אבל ספגה שוויון אכזרי 4 דקות לסיום. המחליפים בשני הצדדים כבשו
מכבי נתניה כבר הריחה את ניצחון הבכורה של ראובן עטר, כשהייתה טובה יותר וצעדה ביתרון חוץ מול בני יהודה במשחק הראשון ברבע גמר גביע הטוטו, אבל שוב גילתה נאיביות וספגה בדקה ה-86, בדיוק באותה דקה בה ספגה בשבת שעברה מרגליו של יוסי בניון. 1:1 בסיום, כשמשחק הגומלין ייערך בעוד כשבועיים בנתניה.

עטר נתן הזדמנות ללא מעט צעירים ושחקני ההרכב השני, בהם שוער המשנה דין גל, שגילה יכולת טובה בין הקורות, פאדי נאג'ר, שלום אדרי ונבו מזרחי.
אחרי מחצית מאופסת, בה הציל גל מספר מצבים של הזהובים, הרגע הגדול של נתניה הגיע בדקה ה-54: סארי פאלח טעה בגדול כשלא הצליח להרחיק כדור ברחבה, והמחליף עבד ג'בארין, בהופעה שניה בלבד בבוגרים, ניצל את המתנה עד טוב וכבש שער נאה בבעיטה מ-12 מ' לפינה הרחוקה, 0:1 לנתניה.
המומנטום עבר לאורחים ולקראת הסיום הייתה נתניה קרובה לבסס את יתרונה, אבל ג'בארין החמיץ בגדול (73) כשבעט מול שער חשוף למשקוף, ושתי דקות מאוחר יותר נעצר סמיליאניץ' בקורה.
וכשלא כובשים, בעיקר בנתניה, סופגים. כדור חופשי של בני יהודה (86) מצא את ראשו של מחליף נוסף, אוהד קדוסי, שנגח בקשת פנימה ומנע הופעה מושלמת של גל בדרך לשער השוויון המאכזב כל כך מבחינת נתניה.