דור העתיד של אוהדי נתניה טיפוח דור העתיד: כניסה חינם לילדים במשחק של נתניה מול רעננה דור העתיד של אוהדי נתניה

במכבי נתניה נחושים למלא את היציעים לקראת הבכורה של ראובן עטר על הקווים, ומשלבים עשייה למען הקהילה: ילדים עד גיל 10 בחולצה צהובה ייכנסו בחינם למשחק מול רעננה

דריכות שיא במכבי נתניה לקראת הפרימיירה המחודשת של ראובן עטר על הקווים במשחק הביתי מול רעננה (שבת, 19:00) במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל.

רגע לפני שההכנות המקצועיות עולות מדרגה, הוחלט בקבוצה בתחילת השבוע לשלב עשיה קהילתית במטרה למלא ככל האפשר את היציעים בשבת. התוצאה: ילדים עד גיל 10 שיגיעו לאצטדיון בחולצה צהובה ייכנסו למשחק בחינם. הכניסה לשערים תהיה באמצעות כרטיס שיחולק באופן אישי לכל ילד.

כ-500 כרטיסים הוקצו מראש לטובת היוזמה כאשר חלוקת הכרטיסים תתבצע ברחבת היציע המערבי ממול שער A4 (בצמוד לחנות הרשמית) בין השעות 17:30-18:30 או עד אחרון הכרטיסים.
ילד אשר יגיע בחולצה צהובה יתבקש להירשם ברשימה ויקבל במקום כרטיס כניסה. הכרטיסים יונפקו הן ליציע העליון והן ליציע התחתון כך שילד שיגיע בליווי מבוגר יוכל לקבל כרטיס לפי היציע שיבחר. יצוין כי לא יינתנו כרטיסים ליציע הכסף או יציע הכבוד בחינם.

"הכוח של הקהל מהווה פקטור משמעותי"

יו"ר המועדון דורון אוסידון התייחס ליוזמה ואמר: "לקהל של מכבי נתניה יש פוטנציאל אדיר ואני מאמין  שמעבר לפיתוח מחלקת הנוער והגדלת מצבת שחקני הבית לשנים הקרובות, חלק מאחריותי כאדם העומד בראש המערכת  היא  לטפח ולגדל דור אוהדים חדש במועדון. זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו מקדמים מבצעים והטבות על מנת למשוך קהל חדש למגרשים. כבר במשחקי גביע הטוטו בפתיחת העונה יצאנו במבצע של מנוי מביא חבר, וחילקנו למעלה מ-5,000 כרטיסים לאוהדים. הכוח של הקהל במשחקי הבית הוכיח לא פעם אחת שהוא מהווה פקטור משמעותי, ואנחנו נמשיך בעשייה שלנו מתחילת השנה על מנת לטפח את דור האוהדים החדש וחיזוק הקשר בין המועדון לקהילה".