שלומי דורה מאמן מכבי נתניה, שלומי דורה, פוטר מתפקידו שלומי דורה | תמונה: מכבי נתניה

סוף הדרך: שלומי דורה פוטר מתפקידו כמאמן מכבי נתניה, פחות מ-24 שעות אחרי ההפסד 2:0 לבאר שבע. גיא צרפתי יעביר בינתיים את האימונים. היו"ר דורון אוסידון: "בנסיבות שנוצרו הזעזוע חייב היה להיות מיידי"

זה היה באוויר כבר תקופה ארוכה, והיום (ב') קיבל תוקף רשמי: שלומי דורה פוטר מאימון מכבי נתניה, כאשר ההחלטה הרשמית התקבלה פחות מ-24 שעות לאחר ההפסד הביתי, 2:0 להפועל באר שבע, שהותיר את נתניה במקום האחרון.

דירקטוריון מכבי נתניה נפגש במהלך היום לישיבה בעקבות המצב העגום אליו נקלע המועדון. בתום הישיבה, החליט הדירקטוריון פה אחד על הפסקת עבודתו של דורה במועדון. 

יו"ר המועדון, דורון אוסידון, נפגש עם המאמן והודיע לו על החלטת הדירקטוריון.
גיא צרפתי, שרק לאחרונה צורף לצוות המקצועי, יעביר נכון לעכשיו את האימונים עד למציאת מאמן קבוע, כאשר הנהלת המועדון צפויה לקבל החלטה על זהות המאמן החדש בימים הקרובים.
בהודעה רשמית שהוציאה המועדון נאמר כי מכבי נתניה מבקשת להודות לשלומי דורה על התקופה בה אימן במועדון ומאחלת לו בהצלחה בהמשך דרכו".
היו"ר דורון אוסידון התייחס לפיטוריו של דורה ואמר: "לא בלב קל קיבלנו את ההחלטה לשחרר את שלומי, אך בנסיבות שנוצרו הזעזוע חייב היה להיות מיידי. אנו נפעל במהירות למנות מאמן קבוע והצעתי בשלב זה לאוהדים היא להתעלם מכל הספינים והשמועות ולחכות להודעת מועדון מסודרת לגבי מינוי המאמן המחליף".
כזכור, רק אמש נוצחה הקבוצה בביתה 2:0 בידי באר שבע, כאשר בסיום אמר דורה כי כלל לא שקל להתפטר מיוזמתו, וכי כל עוד הדברים תלויים בו, הוא יאמן את נתניה עד סוף הדרך.
כעת מתברר, כי המועדון הוא זה שהגיע להחלטה מיידית על סיום דרכו של דורה במועדון.