שלום אדרי עומר פרץ is out שלום אדרי is in שלום אדרי | תמונה: מכבי נתניה

הקשר ההתקפי שלום אדרי הצטרף לשורות המועדון בעוד שעומר פרץ, שחקנה של מכבי נתניה בשלושת העונות האחרונות החליט על פרישה

אדרי שהרשים את הצוות המקצועי בשבועות האחרונים, חתם עם יו״ר המועדון, דורון אוסידון, על חוזה לעונה הקרובה עם אופצייה לשנתיים נוספות. 

הקשר שיחק בעונה הקודמת בהפועל ניר רמת השרון שם סיים את העונה עם שבעה שערים ועשרה בישולים.
אדרי בתגובה ״אני מתרגש להגיע למועדון גדול כמו מכבי נתניה, כתושב העיר שגדל כאן, אין מאושר ממני לשחק במדי הקבוצה אותה אני אוהד. אני בטוח שנצליח״

עומר פרץ, החליט על פרישה, וביקש למסור לאוהדים:  

"לצערי הרב, אני נאלץ לקבל את חוות דעתם של רופאיי שלא להמשיך בקריירה ככדורגלן פעיל. קריירה אשר עד ליום זה הוקדשו לה מרבית חיי.
מכבי נתניה זה המקום בו אני מסיים פרק כה משמעותי בחיי ועל כך מודה אני. שם הרגשתי ובאתי לידי ביטוי כשחקן וחוויתי את האהדה הגדולה מהאוהדים, מהצוות המקצועי והצוות הניהולי.
בתת הכרתי אני עדיין לא מאמין שפרק זה הגיע לקיצו, אבל אני במהותי אופטימי ומאמין שעם הזמן אגלה את הצד הטוב שבהמשך הדרך. אשמח אם תחילתו של פרק ב' בחיי המקצועיים יהיה במכבי נתניה, מועדון אליו אני מחובר ברמ"ח אבריי. הכדורגל תמיד יישאר האהבה הגדולה של חיי ובהתאם גם הקריירה החדשה שלי תישאר בעולם הזה.
אני רוצה להודות לחברים, למועדונים ששיחקתי בהם, לקהל ולכל מי שהיה לצידי לאורך הדרך. ותודה גדולה למשפחתי, לאשתי ואמי, שבלעדיי התמיכה והאהבה שלהם לעולם לא הייתי מגשים את חלומותיי".