כפר קאסם אלופת החוף  אלופת החוף: כפר קאסם אלופה אחרי ניצחון על נתניה כפר קאסם שוב אלופה. צילום: Stravo Photographer‎‏

מכבי נתניה לא הצליחה לשמור על תואר האליפות והפסידה בגמר ליגת החופים 3:1 לכפר קאסם, שזכתה בתואר בפעם השלישית. 

בני כפר קאסם עשתה זאת שוב וזכתה באליפות השלישית בתולדותיה, אחרי ניצחון 3:1 על מכבי נתניה, האלופה היוצאת. כפר קאסם סיימה עונה מושלמת של תשעה ניצחונות והוכיחה כי היא בהחלט ראויה לתואר. הירוקים שיחקו מצוין והמשיכו את היכולת הטובה שלהם מחצי הגמר, שהסתיים בניצחון 5:3 על בית"ר ירושלים. נתניה, מנגד, צלחה את חצי הגמר רק אחרי בעיטות הכרעה מול חדרה, והמאמץ הרב ניכר בשחקניה, שהיו חסרי מרץ במשחק המכריע של העונה.

 

חדשות ספורט - אלופת החוף: כפר קאסם אלופה אחרי ניצחון על נתניה

עאמר יתים השחקן המצטיין ומלך השערים. צילום: Stravo Photographer‎‏

מכבי נתניה – כפר קאסם 3:1

עמאר יתים, היה זה שפרץ את השער הנתנייתי כבר בדקה ה- 2 עם ריבאונד מבעיטת עונשין, אותו הוא ירה לרשת של למל. ממש לפני הבאזר שרק השופט לעבירה טכנית נגד למל, אותו הצליח דינו מכפר קאסם לנצל להכפלת התוצאה. פראן, שחקן נבחרת ספרד, הספיק רק לצמק בבעיטה חופשית אבל ממש לפני הסיום הצליח יתים לקבוע את תוצאת הגמר 3:1. עאמר יתים, מלך השערים של הטורניר, נבחר ע"י הנהלת הליגה גם לשחקן המצטיין של ליגת החופים 2015.

משחק הישרדות

כרמיאל – תל אביב 8:6

במשחק ההישרדות, ניצחה תל אביב את כרמיאל והיא תשחק בליגת החופים גם בעונה הבאה. כרמיאל שסיימה עונה לא מוצלחת של תשעה הפסדים, תתמודד בשנה הבאה במבחנים.

גמר טורניר הנוער

נאות הרצל ניצחה 5:2 את מזרח נתניה וזכתה בגביע.

משחק הראווה

משחק הראווה בין נבחרת האומנים לנבחרת ערוץ הספורט לזכרו של ניצן שירזי ז"ל, פוצץ במצב של שוויון 2 בין הקבוצות, עקב מחלוקות בין שחקני שתי הקבוצות.