רבע גמר חופים  נתניה וכפר קאסם בחצי גמר החופים נתניה בחצי הגמר. צילום: Stravo Photographer

גם בית"ר ירושלים והפועל חדרה ישחקו על הזכות להופיע בגמר. כרמיאל ותל אביב יתמודדו במשחק הישרדות.

בסיומם של ארבעת משחקי רבע הגמר בליגת החופים, נקבעו ארבע העולות לחצי הגמר שיתקיים ביום שישי, 31.7. המשחק הראשון יפגיש את בית"ר ירושלים מול כפר קאסם, ובחצי הגמר השני יתמודדו מכבי נתניה והפועל חדרה.

כרמיאל ותל אביב, שהפסידו את משחקיהן בפלייאוף התחתון, ייאבקו ביניהן במשחק של להיות או לחדול, לאחריו אחת תשרוד בליגה הבכירה שנה נוספת, והשנייה תנשור למשחקי המבחן בעונה הבאה.

רבע הגמר פלייאוף עליון

נתניה – ראש העין 2:7

נתניה צלחה בקלילות את שלב רבע הגמר עם שביעייה משכנעת מול ראש העין. צמדים של קובי בדש ודה סוזה, בנוסף לשערים של רפי עמרן, בן בריגה ודנין חתמו את הניצחון של הצהובים. מנגד, סספורטס ומראדונה הצליחו רק להקטין את התבוסה.

 

כפר קאסם – מכבי חיפה 2:6

חיפה עלתה ראשונה על הלוח, אך התגובה של כפר קאסם הייתה מהירה וקטלנית. שערים של דינו (צמד), נור סרסור, עאמר יתים, דה סילבה וסאמי מרעב, לא השאירו ספק באשר לעליונות של כפר קאסם. מלכה הצליח רק לצמק בסיום. כפר קאסם בחצי הגמר.

 

בית"ר ירושלים – הפועל פ"ת 1:3

גם בית"ר ירושלים תהיה בחצי הגמר אחרי הניצחון המפתיע על הפועל פ"ת של צחי אילוז. דיוויד גומז כבש את השער היחיד של פ"ת במשחק, בית"ר הגיבה עם שלישייה שלא השאירה מקום לספק – מעודה, יקיר שינה ודור אלברמן חתומים על ההישג של הירושלמים.

חדשות ספורט - נתניה וכפר קאסם בחצי גמר החופים

ירושלים בחצי הגמר. צילום: Stravo Photographer

חדרה – בני יהודה 1:2

שלושה שערים בשלישי הראשון חתמו את תוצאת המשחק. אליחי צברי וחאמד אמרי קבעו 2:0 לבני יהודה. שרון גורמנזו הצליח רק לצמק. גם חדרה בחצי הגמר.

 

פלייאוף תחתון

כפר סבא – כרמיאל 2:7

בסיום משחק רב שערים, נקבע כי כפר סבא תשחק עונה נוספת בליגה החופים, כרמיאל תתמודד בעוד שבועיים במבחנים על הזכות להיות חלק מהליגה הזו גם בעונה הבאה. כפר סבא עלתה ראשונה על הלוח משער של אדם מאייר, קובי כהן הוסיף צמד שהעלה את השרונים ל-3:0. רן שמול צימק ל-1:3, אבל צמדים נוספים של יובל עופרי ונמרוד קלמנטה ושער של נמרוד מחני, חתמו את המטח של כפר סבא.

 

חולון – תל אביב 4:4 (1:2)

אחרי משחק דרמטי ורב תהפוכות, חולון מבטיחה עונה נוספת בליגה, תל אביב תיאבק על הישרדות במשחק אחרון בעוד שבועיים מול כרמיאל. עומרי נווה כבש ראשון עבור התל אביבים, חולון ענתה עם שני שערים של יוגב בנישו ויניב סבג. עומר הלוי קבע שוויון 2, ומשה מרזייב המשיך את הטלטלה, 3:2 תל אביב. בנישו הגיב בצמד שהחזיר את היתרון לחולון, עומר הלוי נעץ את המסמר האחרון בזמן החוקי. 4:4 בסיום. בסיום הפנדלים ניצחה חולון 2:1.