בקשה למכרז naming עבור האצטדיון העירוני בנתניה תמונה: עיריית נתניה

יו"ר דירקטוריון החברה למען הספורט בנתניה, עו"ד אמייה טגה, פנה לראש העירייה על מנת שתיתן את ברכתה למהלך שיכול להכניס מיליוני שקלים לקופת העירייה. חברות גדולות במשק כבר הביעו עניין. העירייה: "פרסום המכרז על סדר היום"

האם נתניה צפויה לצאת למהלך שיכול להכניס לקופת העירייה מיליוני שקלים? חבר המועצה ויו"ר דירקטוריון החברה למען הספורט בנתניה, עו"ד אמייה טגה, פנה בכתב לראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, בבקשה לפעול להוצאת מכרז naming – מתן חסות שם לאצטדיון העירוני.
"הניימינג הוא אחת האפשרויות האדירות להכניס כסף לחברה לספורט. (החברה הנה תאגיד עירוני, כך שההכנסות הן למעשה של עיריית נתניה, א"ב) האצטדיון ממוקם בסמיכות לכביש החוף שהנו הכביש העמוס ביותר בישראל, בו עוברים במשך השנה מיליוני רכבים", כותב טגה.
עוד ציין כי בשנת 2019 עיריית פתח תקוה יצאה למכרז למתן חסות שם לאצטדיון העירוני, כאשר חברת 'שלמה ביטוח' זכתה בו לארבע שנים בעלות של 2.5 מיליון שקלים – כאשר תכולת האצטדיון בפתח תקוה קטנה יותר מנתניה וגם מיקומו אטרקטיבי פחות למפרסמים.
"על מנת לסבר את האוזן, לו היה לאצטדיון נתניה ניימינג ממועד הפתיחה הרשמי של האצטדיון (4 בנובמבר 2012, א"ב) עיריית נתניה הייתה מכניסה לקופתה בהערכה (לא גסה) כ-8 מיליון שקלים", מוסיף טגה ומבהיר שיש התעניינות רבה בנושא. "ישנן פניות מחברות גדולות במשק שמבינות את הפוטנציאל הגלום במיקום האצטדיון ומבקשות לתת מתן חסות שם לאצטדיון. בשל כך, בכוונתי להביא לישיבת הדירקטוריון הקרובה הצעה לצאת למכרז באופן מיידי לטובת מתן חסות (ניימינג) לאצטדיון העירוני".
טגה סיים את מכתבו בפנייה לראש העירייה: "אני פונה אלייך ומבקש את ברכת דרכך לצאת למהלך שנהוג לעשותו בכל העולם ובכל ענפי הספורט, ובכך להכניס לקופת העיר מיליונים רבים שנוכל להפנות לקידום לקידום והשקעה בספורט".
מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "פרסום מכרז naming עומד על סדר היום. הנושא נבחן לצורך פרסום המכרז ומציאת חברה נותנת חסות בצורה המיטבית".