מכבי נתניה שחקני מכבי נתניה קיבלו משכורות מימין לשמאל: שלומי דורה, דורון אוסידון, מרים פיירברג איכר ואבי בן חמו. צילום: רן בן אליהו

היום (יום ה') בשעה 16:00 קיימה הקבוצה מפגש היכרות עם יו"ר המועדון דורון אוסידון ועם המאמן החדש שלומי דורה. מרים פיירברג הגיעה לפגוש את ההנהלה והשחקנים
בפגישה השתתפו גם מנכ״ל העירייה, אבי בן חמו וחבר המועצה יוסי דורון. השחקנים קיבלו משכורות כחלק ממאמצי ראש העיר לסייע למועדון.

ראש העיר הצהירה כי העירייה תהיה מעורבת בניהול הקבוצה ומינתה את חבר המועצה יוסי דורון לחבר הנהלה. ראש העיר פועלת לגיוס תורמים ואיתור בעלים ראויים לקבוצה.
פיירברג אמרה במפגש: ״היום פתחנו דף חדש, יש לנו את חבר המועצה יוסי דורון, את יו״ר הקבוצה, דורון אוסידון ואת שלומי דורה המאמן החדש. תודותינו והערכתנו לרועי דניאל וקובי בלדב שליוו את הקבוצה בעת האחרונה ועשו לילות כימים עבור הצלחת המועדון. תודה לכל העושים במלאכה והתורמים, ביניהם לנד, ועוד רבים וטובים העושים למען הקבוצה, אני מאחלת לכולם ובפרט לכם, השחקנים המוכשרים, הצלחה רבה, אני בטוחה כי במאמץ משותף ויחד עם מועדון האוהדים נצליח להחזיר עטרה ליושנה, לאחד את משפחת מכבי נתניה, לשקם את המועדון ולהשיב את הקבוצה לימיה הזוהרים".