הלב נשבר: נתניה הובסה 3:0 מול בית"ר בגמר הגביע צילום: אור בוקר

היהלומים הגיעו עם המון ציפיות, אבל הציגו משחק חלש ומאכזב מול 30 אלף צופים בסמי עופר. ניקולסקו כבש במחצית הראשונה, פריידיי סגר עניין בשנייה ושועה חתם בפנדל 

אכזבה קשה למכבי נתניה שחלמה על גביע שני בהיסטוריה וראשון מאז 1978, אבל משחק חלש להחריד שלה הוביל הערב (שלישי) לתבוסה כואבת 3:0 לבית"ר ירושלים בגמר גביע המדינה.

המשחק נפתח עם שלל אבוקות ביציעי אוהדי שתי הקבוצות, מה שהוביל לעצירתו ולתוספת זמן חריגה של 17 דקות במחצית הראשונה.
לנתניה היו שתי הזדמנויות - כדור חופשי של נאסים אואמו ובעיטה מסוכנת של פטריק טוואמסו, אבל בשני המקרים שוער בית"ר מיגל סילבה היה במקום והדף מצוין.

מנגד, בית"ר כבשה בדקה ה-37. ירדן שועה התגבר על עידו וייר ושלח עקב נהדר לגרגורי מורוזוב, ששלח רוחב מדויק ואיאון ניקולסקו כבש מקרוב, 0:1 בהפסקה.

רן קוז'וק הגיב מאוחר מדי במחצית השנייה ולמרות כניסתם של איגור זלטנוביץ' ועומרי גנדלמן, נתניה לא הגיעה להזדמנויות משמעותיות. בצד השני מהלך נהדר של שועה בדקה ה-76 הסתיים בכדור עומק נפלא למחליף פרד פריידיי, שהסתובב נהדר ושלח מדויק לפינה, 0:2. בתוספת הזמן הוכשל דנילו אספרייה ברחבה ושועה קבע בפנדל את תוצאת הסיום, 0:3 לבית"ר.

לפני ארבע שנים ניצח מאמן בית"ר, יוסי אבוקסיס, את נתניה בגמר הגביע בפנדלים כשאימן את בני יהודה. גם הערב הוא הותיר את 13 אלף אוהדי נתניה עם לב שבור, כאשר רובם נטשו את היציעים הרבה לפני שריקת הסיום והפנימו - עונה עמוסת חלומות מסתיימת בטעם מר עבור מכבי נתניה.