הנצחת גדולי מאמני הכדורגל של מכבי נתניה חברי המועצה אמיה טגה ואדיר בנימיני

הצעה להנציח את גדולי מאמני הכדורגל של מועדון מכבי נתניה באמצעות קריאת שער כניסה ליציע באצטדיון על שמם 

סגן ראש העיר, עו"ד אדיר בנימיני, פנה לאחרונה במכתב לחבר מועצת העיר, עו"ד אמייה טגה, הממלא תפקיד יו"ר החברה העירונית לספורט, וביקש ממנו להעלות הצעה להנציח את מאמני הכדורגל שזכו באליפות עם מועדון מכבי נתניה.

עו"ד אמייה טגה שהינו שחקן עבר במכבי נתניה התבקש מעמיתו למועצת העיר להעלות בדירקטוריון החברה לספורט, הצעתו לקרוא לשער כניסה פנימי ליציעי האצטדיון, על שם כל אחד מהמאמנים שזכו בתואר אליפות עם מכבי נתניה. ה
מדובר בדוביד שוויצר (1970/71), אריה רדלר (1973/74), שמוליק פרלמן (1977/78), יענקל'ה גרונדמן (1979/80) המנוחים, ומוטל'ה שפיגלר שיבל"א (1982/82).

עו"ד אדיר בנימיני כתב בין השאר לעו"ד טגה כי קריאת שער כניסה ליציע על שם גיבורי-עבר של המועדון הוא דבר מקובל מאוד ברחבי העולם, וגם יכול לשמש כפלטפורמה להעשרת הדור הצעיר של האוהדים שפחות חשוף להישגים של דמויות מופת ספורטיביות אלה.

סגן ראש העיר, עו"ד אדיר בנימיני: "שוחחתי עם חברי הטוב אמייה טגה בהיותו שחקן עבר מצטיין ומסור של המועדון, מודע היטב לחשיבות שימור מורשת הפאר הספורטיבית של המועדון. אין לי ספק שהצעה כזו תזכה לרוב מוחץ בדירקטוריון החברה לספורט אם וכאשר תעלה להצבעה. אין לי ספק שהנהלת מועדון הכדורגל תשמח אף היא ליטול בו חלק".