חברי סיעת "עוצמה לנתניה" השקה מוצלחת לקמפיין הבחירות של הרצל קרן חברי סיעת "עוצמה לנתניה"

רשימת "עוצמה לנתניה" בראשותו של הרצל קרן השיקה אמש את קמפיין הבחירות לראשות העיר ולמועצת העיר נתניה "אנחנו ננצח בבחירות הבאות לראשות העיר נתניה" הבטיח קרן

חברי סיעת "עוצמה לנתניה"

אולם מלא עד אפס מקום בהשקת קמפיין הבחירות שנערך אתמול בערב (שלישי) בחוף הירוק בנתניה. לכנס הגיעו תומכים רבים והאווירה באולם היתה מחשמלת. לאחר הצגת חברי סיעת "עוצמה לנתניה" נכנס קרן לקול מחיאות כפיים סוערות כשברקע מושמע ג'ינגל הבחירות "הרצל קרן עוצמה לנתניה מנהיג עם ניסיון ויושרה". ראשונה לעלות היתה עו"ד ענת לביא אזולאי שסיפרה על עצמה ועל הישגיה הרבים במועצה. כמו כן הוסיפה "אני שואפת למערכת עירונית המבוססת על דלת פתוחה על גישה קלה של התושב למערכת העירונית על מידתיות והוגנות תוך שמירה והגנה על החלש"

 

חדשות מקומיות - השקה מוצלחת לקמפיין הבחירות של הרצל קרן

אולם מלא עד אפס מקום. השקת קמפיין הבחירות של סיעת "עוצמה לנתניה"

בהמשך עלה קרן ומנה את הישגיו הרבים בפעילותו הציבורית וההתנדבותית במשך 30 שנה בעיר, הכוללים בין היתר: הגשת בג"ץ נגד החלטת משרד הפנים להפחתה בארנונה, הצלת חוף פולג על ידי הגשת בג"ץ שחייב את הרשויות השכנות בהקמת מכוני טיהור והפסקת הזרמת ביוב לנחל פולג, הצלת שמורת אירוס הארגמן על ידי עתירה לבג"ץ כנגד תוכניות הבנייה שאושרו, הצלת פארק שלולית החורף מתוכנית לבניית 3500 יח"ד במקום, ועוד הישגים רבים נוספים.

כניסת המועמד לראשות העיר נתניה הרצל קרן 

לסיום הציג קרן את עיקרי תוכניתו לעיר נתניה, בין היתר בנושאי חינוך וארנונה. "ניסו עיר הספורט של ישראל זה לא כל כך הלך, אחר כך שינו לריביירה של ישראל. כשאבחר אני אפעל להפוך את נתניה לעיר החינוך של ישראל!". בנוגע לארנונה אמר קרן "זה לא שאי אפשר להוריד את הארנונה, לא רוצים להוריד את הארנונה, למה? כי נוח להפוך את תושבי העיר לפרה חולבת. יש לי מתווה מוכן להורדת הארנונה בנתניה. רוצים להפחית ארנונה? צריכים להחליף את השלטון בנתניה" 

אירוע ההשקה הסתיים באווירה חגיגית ובהרמת כוסית לכבוד השנה החדשה.