סיעת "ישראל ביתנו"   לא יכול להיות שכל העיר תהיה סגורה בשבת סיעת "ישראל ביתנו"

איחוד כוחות בין הסיעות החילוניות, סיעת "רימונים" בראשות ד"ר גרש פישמן ונפתלי בחטיאר וסיעת "נתניה ביתנו" בראשות בוריס צירולניק,  לרשימה משותפת "נתניה ביתנו" אשר תתמודד בבחירות הקרובות בעיר 

סיעת "ישראל ביתנו"  

בד"כ הבחירות המוניציפליות הן תרחיש ידוע מראש: המתמודדים למועצת העיר מפרסמים את המצע שלהם, תולים שלטי תעמולה ברחבי העיר, מחלקים חומרי תעמולה מודפסים ומשתמשים בכלי התקשורת השונים, ואילו הציבור לרב מגיב באדישות, אשר מתבטאת בשיעורי הצבעה נמוכים מאוד. בבחירות המקומיות האחרונות בנתניה עמד שיעור ההצבעה על 39.9% בלבד, כאשר בקרב הציבור החילוני אחוז ההצבעה עוד נמוך מזה ועמד על פחות מ-20%.

בראש הרשימה החילונית "נתניה ביתנו" עומד ד"ר פישמן, ולאחריו שני חברי מועצת העיר הנוכחית, בוריס צירולניק ונפתלי בחטיאר, וכן, דליה ליברמן, מילנה שמיס-מיחלב ואחרים.
ד"ר גרש, האם שיעורי ההצבעה הנמוכים הללו מרמזים על כך שאין בעיות בעיר?
יש!!! ויש הרבה! אנחנו נתקלים בהן מדי יום בפוסטים זועמים בפייסבוק, שלא זוכים למענה ראוי. ככה, הבעיות בעיר הולכות ומצטברות מבלי שיש כוח פוליטי מספיק חזק שיכול לטפל בהן. הדרך היחידה לעשות שינוי היא לעשות את השינוי בעצמך – להגיע לקלפי ביום הבחירות המקומיות ולהצביע ל"נתניה ביתנו", שבאמצעות נציגות גדולה מספיק במועצת העיר תביא לפתרון הבעיות שבאמת מעסיקות את התושבים בעיר ותשמור על צביונה החופשי.

הרבה מועמדים מחשיבים עצמם כחלק מסיעה חילונית, מה מייחד אתכם? 
"נתניה ביתנו" לא מבטיחה הבטחות שווא! זוהי רשימה חילונית אמיתית עם פלטפורמה ייחודית שמשלבת שתי סיעות חילוניות שכבר נבחרו (רימונים ונתניה ביתנו) והוכיחו בהצבעות במועצה את ערכיהן בנושא החילוניות בעיר ופתיחת העיר בשבת.

כיצד ערכים אלו מתבטאים במצע המשותף?
המצע של "נתניה ביתנו" בא לתת מענה לכל אותן הבעיות המשותפות לציבור החילוני בעיר, עליהן צריך לתת את הדעת בדחיפות המרבית:
- אנחנו נגד כפייה דתית בעיר. חשוב לציין שאנחנו לא נגד הדת, אלא רק נגד כפייה דתית. זכותם של התושבים החילונים בנתניה לבחור איך הם רוצים לחיות ואיך לנוח בשבת. רבים מאתנו עובדים כל השבוע ושבת הוא היום החופשי היחידי שלנו, וזכותנו לעשות בו קניות, לצאת לבית קפה או לבלות עם הילדים בפלנטריום. לא יכול להיות שכל העיר תהיה סגורה בשבת ונצטרך לצאת ממנה כדי לחפש אטרקציות!

- אנחנו רוצים לשפר את איכות החינוך של ילדינו. כל המוסדות החינוכיים בעיר, כגון גני הילדים, בתי הספר והמתנ"סים זקוקים לשינוי עצום בהתנהלות שלהם. עלינו לעשות זאת!

- אנחנו סבורים כי נחוץ שינוי גדול במתן השירותים העירוניים ויחס העירייה לתושב.

- אנחנו נפעל למען שיפור ניקיון רחובות העיר ולמען טיפוחה. אנחנו נעבוד בהתמדה עד שנשיג זאת!

- אנחנו בעד העלאת מעמד הנשים בעיר ובעד הגדלת הנציגות הנשית במוסדותיה. כמו-כן, ישנו צורך באספקת שירותים רבים יותר לאימהות עובדות, לילדיהן ולמשפחותיהן, כך שיוכלו לטפח קריירה במקביל לחיי המשפחה שלהן.

- אנחנו נבחן מחדש את סדרי העדיפויות בתוכנית פיתוח העיר וביישומה.

- אנחנו נקדיש תשומת לב מיוחדת לפיתוח האזורים הישנים יותר של העיר.

- אנחנו רוצים לעודד יזמות בנתניה, ולכן עלינו לשנות את הגישה של הרשויות בעיר לעבודתם של עסקים קטנים אשר יוצרים מקומות עבודה חדשים בעיר. עלינו לתמוך בהם!

- אנחנו בעד טיפוח התרבות, הספורט, האומנות והפנאי בעיר. תושבי נתניה לא צריכים לנסוע לערים אחרות כדי לבלות בזמנם החופשי. יש לנו עיר משלנו!

בחירות מוניציפליות מתקימות פעם בחמש שנים והרכב המועצה ישפיע על אורך ואיכות חיינו לחמש השנים הקרובות. הקול שלכם מאוד חשוב, צאו להצביע !

 

* חלק מקמפיין בחירות של סיעת "נתניה ביתנו".