ביקור איילת שקד בנתניה | צילום: נתניה נט מנהיגות נשית בנתניה עם שרת המשפטים איילת שקד ביקור איילת שקד בנתניה | צילום: נתניה נט

שרת המשפטים, איילת שקד וראש העיר מרים פיירברג איכר פתחו את שנת הלימודים החדשה בנתניה, בבית הספר השש שנתי תמר אריאל

ביקור איילת שקד בנתניה | צילום: נתניה נט

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר קידמה בברכה את השרה שקד, שהינה כדבריה סמל להצלחת נשים וציינה כי אף היא מקיפה את עצמה בנשים, המכהנות בעירייה בעמדות מפתח. ברוח זו – הוסיפה פיירברג, שינתה העירייה את שמו של בית הספר שפירא וקראה לו על שמה של נווטת הקרב תמר אריאל שכן "בית הספר מדגים קודם כל את המטרה שלשמה הוקם הבית היהודי בארץ ישראל: שליחות ציונית, קליטת עליה, חיבוק של כולם, של אוכלוסיה חזקה וחלשה, אינטגרציה אמיתית. כל מה שאפשר לקוות שיקרה בחברה הישראלית קורה בבית הספר הזה." עוד הוסיפה ראש העיר "המסר שאנו מעניקים לתלמידים הוא כשרוצים - אין זו אגדה. הנווטת תמר אריאל שהייתה בחורה דתייה, שמרה על אמותנה שהשמים הם הגבול, תרתי משמע. וזה המסר שאנחנו רוצים לתת לתלמידים ולתלמידות בבית הספר, שעם צוות נפלא והרבה אמונה מגיעים להישגים כבירים. "

חדשות מקומיות - מנהיגות נשית בנתניה עם שרת המשפטים איילת שקד

ביקור איילת שקד בנתניה | צילום: נתניה נט


שרת המשפטים, איילת שקד, ציינה בדבריה כי כאשר נשאלה היכן היא רוצה לפתוח את שנת הלימודים, הא נקבה בנתניה וציינה "עוד יותר שמחתי כשהבנתי שאני מגיעה לבית ספר הקרוי על שמה של תמר אריאל, שמהווה דוגמא ומופת למנהיגות נשית ולנחישות כי כשתמר החליטה שהיא הולכת לסיים קורס טיס בוודאי ניסו לומר לה שהדבר אינו כדאי, אותם דברים בדיוק שמעתי כשהודעתי שאני רוצה להיכנס לבית היהודי, אבל בחיים צריך להעז ולהצליח, לנצל הזדמנויות ולקחת סיכונים ומתמר אפשר לקחת דוגמא שהשמים הם הגבול."
לתלמידים באולם, היא איחלה הצלחה בבחינות הבגרות ושירות משמעותי, הן בצבא והן בשירות לאומי.