מסע הצדעה ליחידת החרום של מד"א | צילום: דוברות מד"א 35 אופנועי מד"א הגיעו היום לטיילת נתניה מסע הצדעה ליחידת החרום של מד"א | צילום: דוברות מד"א

70 רוכבי אופנועי מגן דוד אדום שעוסקים בהצלת חיים ומוזנקים לאירועי חירום במשך 24 שעות ביממה השתתפו הבוקר (שישי) במסע הצדעה ליחידת אופנועי החירום של מד"א

מסע הצדעה ליחידת החרום של מד"א | צילום: דוברות מד"א

האירוע החל באנדרטת מג"ב בכביש 65 סמוך למחלף עירון והמשיך על כביש החוף (2) לכיוון דרום. בהמשך התפצלו הרוכבים לשתי קבוצות, אחת הקבוצות הגיעה לטיילת נתניה ומשם המשיכה במסע.
החובשים והפראמדיקים המתנדבים ככונני תגובה מיידית ביחידת האופנועים של מד"א מוזנקים ע"י מוקד הכוננים של הארגון במקביל לאמבולנסים ולניידות לטיפול נמרץ לאלפי מקרים בחודש על מנת להעניק טיפול רפואי ראשוני עד להגעת האמבולנס למקום. 

אלי בין, מנכל מדא: "התמלאתי יחד עם הציבור בגאווה עצומה לחזות ביחידת האופנועים של מד"א במפגן עוצמתי כזה ולראות את אותם החובשים והפראמדיקים הכוננים, גברים ונשים מכלל המגזרים והדתות שבמשך 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה בחום הכבד ובגשם מוזנקים, עוזבים הכל ויוצאים במהירות עם האופנוע להציל חיים. הם אלו שמגיעים ראשונים לאירוע, עושים עיסויים, נותנים את מכות החשמל ומחזירים את פעימות הלב. אנשים רבים חייבים לאותם רוכבים את חייהם. זו הזדמנות להוקיר אותם, להודות ולאחל להם שנה טובה."