כיכר העצמאות | צילום: רן אליהו נתניה על המפה התיירותית בארץ ובעולם כיכר העצמאות | צילום: רן אליהו

נתוני התאחדות המלונות בישראל מצביעים על עליה של 41% במספר הלינות לעומת השנה שעברה 

כיכר העצמאות | צילום: רן אליהו

מנתוני התאחדות המלונות בישראל עולה כי בין החודשים ינואר עד מאי 2018 חלה עליה משמעותית בלינות התיירים בנתניה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

עליה של 30% נרשמה בתיירות הפנים (לינות ישראלים) בבתי המלון בנתניה, לעומת התקופה המקבילה בשנת 2017 ובסך הכל עליה של 21% במספר הלינות בבתי המלון לעומת השנה הקודמת (תיירות פנים ותיירות חוץ).
מנתוני חודש מאי עולה כי עלה עליה של 41% בתיירות הפנים לעומת הממוצע הארצי-שם נרשמה עליה של 1% בלבד.

העלייה במספר הלינות הינה משמעותית במיוחד לאור הממוצע הארצי שפורסם על ידי התאחדות בתי המלון. מהנתונים עולה כי הממוצע הארצי עמד על עליה של 8% בסך לינות התיירים, הממוצע בנתניה עלה ב-21%. כמו כן, מנתוני חודש מאי עולה כי חלה עליה של 19% בסה"כ הלינות בנתניה כאשר הממוצע הארצי עומד על עליה של 8%.

מנכ"לית האגודה לעידוד התיירות נתניה, אולגה לוריה, מסרה: "אנו שמחים על נתוני התאחדות בתי המלון המצביעים על כך שהתיירים, הן מחו"ל והן תיירים מישראל, בוחרים בנתניה כיעד מועדף לחופשה. את נתונים אלה אנו מייחסים להשקעה העירונית הענפה בעיר נתניה, באטרקציות, במוקדי הבילוי והתיירות בהם משקיעה העירייה משאבים רבים. כל אלה מובילים לכך שמלונות יוקרה ורשתות מובילות בוחרות בנתניה – הריביירה של ישראל".