עופר אורנשטיין, כנס פעילים | צילום: אבי טרופר עופר אורנשטיין הכריז על מועמדותו לראשות העיר עופר אורנשטיין, כנס פעילים | צילום: אבי טרופר

בכנס פעילים שנערך אתמול הודיע אורנשטיין, יו"ר סיעת למען נתניה: "אני הולך להיות ראש עיר של כולם"

עופר אורנשטיין, כנס פעילים | צילום: אבי טרופר

הכנס נערך אתמול (ראשון) יחד עם ראשי תנועת "למען נתניה", בינהם עו"ד אדיר בנימיני שירוץ כמספר 2 ברשימה, וכן פעילים ותומכים רבים. "מובילים דרך חדשה" תהיה הסיסמא שתלווה את קמפיין הבחירות.

בנאום ההכרזה הסביר אורנשטיין מדוע הבשיל כעת המועד למהפך בהנהגת העיר, ציין שהוא מכבד את ראש העיר המכהנת, מרים פיירברג-איכר, אבל קרא לה לפרוש בשיא ולהעביר את שרביט ההנהגה לדור הבא.

בנאומו התייחס לשיקולים שעמדו מאחורי ההחלטה לצאת מהקואליציה עם פרסום הידיעה שכתב אישום הולך להיות מוגש כנגד ראש העירייה: "ערכים הם נצחיים פוליטיקה היא זמנית וביחד עם החברים קיבלנו החלטה אמיצה לוותר על מדרכה עקומה מזהב ולשמור על דרך העפר הישרה. לשמור על הערכים שלנו כתנועה מכל משמר".

חדשות מקומיות - עופר אורנשטיין הכריז על מועמדותו לראשות העיר

עו"ד בנימיני, כנס פעילים | צילום: אבי טרופר

עו"ד אדיר בנימיני: "התחושה באוויר היא שניתן לעשות את זה. תושבים רבים, גם כאלה שמעריכים את פיירברג, סבורים שהגיע הזמן לומר לה תודה ולהתחיל פרק חדש בתולדות העיר. אנחנו הולכים לעשות זאת. נעביר את הגה ההנהגה לדור הבא של ילידי נתניה ולהביא בשורה חדשה, צעירה ורעננה שתשנה סדרי עולם. עופר אורנשטיין הוא האיש שיעשה את זה ובכל הכוח".