משרד הרישוי החדש בנתניה משרד רישוי חדש נפתח בנתניה משרד הרישוי החדש בנתניה

בשורה טובה לתושבי השרון. משרד רישוי חדש הורווח נפתח בקניון הדרים בנתניה והוא מחליף את משרד הרישוי הישן והקטן, שהתקשה להכיל את כל הפונים אליו ושכן גם הוא בקניון הדרים 

משרד הרישוי החדש בנתניה

משרד הרישוי החדש, משתרע על שטח של 400 מ"ר, הינו מרווח ומתאים לצרכי הנהגים המגיעים אליו. המשרד כולל 6 עמדות קבלת קהל, בהן עמדה מהירה, אולם המתנה ממוזג ומערכות מחשוב מתקדמות, שיקצרו את זמן ההמתנה והטיפול. המשרד מונגש לבעלי מוגבלויות וכולל חניון צמוד, ללא תשלום.

משרד הרישוי החדש מעניק לנהגים שירות הנפקת רישיונות רכב ונהיגה, טיפול בתגי נכים, בדיקות של המכון הרפואי, הנפקת רישיונות רכב ציבורי וכבד, המרת רישיונות נהיגה זרים, טיפול בהוצאה לפעול, ניידות של הביטוח הלאומי, טיפול בהחזרי אגרות ותשלומים, ביצוע שינויים טכניים ברכב ועוד.

הסניף יהיה פתוח בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 08:00 בבוקר ועד 13:00 וכן בשעות אחר הצהרים ביום ראשון, בין השעות 15:30-18:00 בערב.

ממשרד הרישוי נמסר "במטרה לצמצם את העומס במשרדי הרישוי, הרחיב משרד התחבורה את מגוון האמצעים בהם ניתן לבצע פעולות רישוי ורכב, וכלל בין היתר 700 סניפי דואר ישראל, כ-100 עמדות רשיומט המוצבות ברשתות הפארם ובמרכזי הקניות, אתר האינטרנט של משרד התחבורה ומוקד השירות הטלפוני 5678* הפועל מידי יום מ- 07:00 בבוקר ועד 20:00 בערב".

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ ציין כי המעבר למשרד החדש הינו חלק מרפורמת הרישוי שמוביל המשרד בימים אלה  במטרה לשפר את השירות לציבור הנהגים, לצמצם את העומסים במשרדי הרישוי ולחסוך לציבור זמן יקר וכסף "שדרוג משרדי הרישוי מהווים נדבך משמעותי ברפורמת הרישוי שנועדה לשפר את השירות לציבור הנהגים ולחסוך להם זמן יקר וכסף".