מתוך ארץ נהדרת. קשת ד"ר שריפי : להסיר את "ארץ נהדרת" מתוך ארץ נהדרת. קשת

עו"ד ד"ר ניסן שריפי, פנה ביום שני האחרון ליו"ר מועצת הרשות השניה, הגב' יוליה שמאלוב ברקוביץ' בדרישה כי תכנס את מליאת מועצת הרשות השניה ותפעל להטלת מלוא הסקנציות שבדין על הזכיינית קשת ועל עורכי ומפיקי תוכנית "ארץ נהדרת".

מתוך ארץ נהדרת. קשת

ד"ר שריפי,אשר כיהן בעבר כיו"ר חברת החדשות של ערוץ 10 וכחבר מועצת הרשות השניה ביקש כי התוכנית "ארץ נהדרת" תוסר מהמסך לתקופה מוגבלת וכי יוטלו על הזכיינית ויוצרי התוכנית קנסות משמעותיים והתראה כי באם תחזור ההפרה על עצמה-תוסר התוכנית כליל מלוח המשדרים, זאת בתגובה לביזוי התפילין בתוכנית האחרונה

ד"ר שריפי ציין במכתבו, בין השאר כי"בתכנית זו הוצג השר נפתלי בנט עם בתי תפילין על ראשו, כמיצג מבזה האמור לדמות את הקוקיות של הזמרת נטע ברזילי , זוכת המקום הראשון באירוויזיון. כאשר הפרסום נשוא חופש הביטוי נושא בחובו פגיעה קשה ברגשות הדת של הציבור (לא רק הציבור הדתי, אלא אף הציבור בכללותו), יש לו לפירסום זה לסגת קימעא לקווי הגבול שהותוו בדין ובפסיקת בתי המשפט".

חדשות מקומיות - ד"ר שריפי : להסיר את "ארץ נהדרת"
"כאן המקום לציין, כי רבים מלקוחות משרדנו, ניצולי שואה, בחלקם חילונים גמורים, הביעו בפנינו שאט-נפש וזעזוע מהמיצג נשוא קובלנה זו. הניצולים סיפרו לנו כי המיצג המבזה כלפי התפילין הזכיר להם נשכחות. אחד מניצולים אלה אף המציא למשרדנו אף תמונות שנילקחו מהספר "מבעד לערפל" מאת משה שלומון, ובהן ניתן לראות היטב כיצד התפילין, מסמלי העם היהודי בכל הדורות, עיטרו את ראשיהם של יהודים אומללים רגעים ספורים לפני שנורו למוות בידי הצוררים".
התלונה הועברה לטיפול אצל הגורמים המקצועיים ברשות השנייה.

מקשת טרם נתקבלה תגובה. כשתתקבל תגובה היא תתווסף לכתבה.