פעילים נגד אסדת הגז בישיבת המועצה בנתניה | צילום: נתניה נט מרים פיירברג איכר מצטרפת למאבק להזזת אסדת הגז פעילים נגד אסדת הגז בישיבת המועצה בנתניה | צילום: נתניה נט

עיריית נתניה מצטרפת למאבק ואף תממן חוות דעת מקצועית שמטרתה לסייע במאבק. מרים פיירברג איכר "אנחנו הראשונים שנתמוך במאבק שכזה". וידאו

המאבק להזזת אסדת הגז קיבל ביום רביעי חיזוק משמעותי עם הצטרפות עיריית נתניה למאבק.

פעילים שהגיעו לישיבת מועצת העיר נתניה, שמחו לשמוע על הצטרפותה של עיריית נתניה למאבק. עיריית נתניה תממן יחד עם עיריית חיפה חות דעת מקצועית על ההבדל והחשיבות בין אסדה צפה (FTSO) לבין אסדה נייחת שנטועה בקרקע הים.

ראש העיר מרים פיירברג איכר "נתניה שותפה ואני מיניתי את שירי חגואל סידון שתוביל את המאבק. הנושא מעסיק את כולנו. אני רוצה להודות לכם (הפעילים שהגיעו) על הפעילות. אנחנו הראשונים שנתמוך במאבק שכזה".


שירי חגואל סידון בישיבת המועצה | צילום: נתניה נט

עפרה גל ממובילי המאבק "הגענו לישיבת המועצה, נציגים פעילים בנושא על מנת לשמוע הצהרה מפיה של ראש העיר נתניה שמצטרפת למאבק. זה דבר גדול ולא מובן מאליו שהעירייה פורשת את חסותה. אנחנו צריכים את האזרחים בנושא הזה כדי לצאת לרחוב בכל הכח. סה"כ אנחנו רוצים גז נקי לארץ, אנחנו נגיע למרוץ סולגאר ונקים שם עמדת הסברה למי שמעוניין, כמובן שלא נפריע ולא נסיט את תשומת הלב מהאירוע".