תמונה: אתר הצופים בקרוב: תנועת הצופים גם בדרום העיר תמונה: אתר הצופים

הנהגת דרור, המונה שמונה שבטי צופים בנתניה והסביבה, פנתה לחבר המועצה ומ"מ ראש העיר אלי דלל על מנת לבחון אפשרות לקדם סניף של תנועת הצופים בדרום העיר. הורים בשכונת פולג "נשמח מאוד אם תקום תנועת צופים לרווחת ילדינו"

בשנים האחרונות לא קיים סניף של תנועת הצופים בשכונת פולג עיר ימים בנתניה.

תמונה: אתר הצופים

לא מעט הורים מדווחים כי ילדיהם אינם שבעי רצון מפעילותה של תנועת מכבי צעיר וחלקם אף התארגן כדי להסיע את הילדים לפעילות של הצופים מחוץ לשכונה. בקרוב עשויה המגמה להשתנות. לאחרונה פנתה הילה שי, ראש הנהגת דרור המונה שמונה שבטי צופים בנתניה והסביבה, לסגן ומ"מ ראש העירייה אלי דלל, על מנת לבחון אפשרות להקים בדרום העיר סניף של התנועה. השיחה בין הצדדים הוגדרה כחיובית ובשבועות הקרובים צפויה פגישה על מנת לקדם את הנושא. 

"בעבר היה ניסיון לקדם את תנועת הנוער אבל לא היו מספיק חניכים", אמר דלל. "כמות הילדים שפעילים בכלל תנועות הנוער בנתניה נמוכה מאוד ועומדת על כאלף בלבד. המטרה שלנו היא לאפשר את הפלטפורמה ולהעניק אמצעים לתנועות וכמובן שנשמח מאוד להגדיל את הפעילות שלהן".
"קשה לנו מאוד בשנים האחרונות עם העובדה שאין תנועת צופים בפולג עיר ימים", מספרת אחת האימהות המתגוררת בפולג. "הילדים לא אוהבים את מכבי צעיר, אבל אין להם אלטרנטיבה. חלק מההורים מסיעים את הילדים לתנועות מחוץ לשכונה, אבל פעמיים בשבוע זה לא פשוט. נשמח מאוד אם תקום תנועת צופים לרווחת ילדינו בדרום העיר".
דלל, מנגד, מדגיש כי אינו מודע לחוסר שביעות הרצון וכי מטרת העירייה היא לקדם את התנועות בכללותן. "לנו כרשות חשוב מאוד שילדי נתניה ייטלו חלק בפעילות ערכית וחינוכית", אמר. "לא משנה אם זה מכבי צעיר, תנועת הצופים או הנוער העובד והלומד. ברגע שיהיו תנועות פעילות אני מקווה מאוד שהילדים יגיעו אליהן ותהיה בחירה מגוונת ככל האפשר".