נער נפל ממצוק בחוף סירונית | צילום: תעוד מבצעי מד"א בן 15 נפל ממצוק בחוף סירונית ונהרג נער נפל ממצוק בחוף סירונית | צילום: תעוד מבצעי מד"א

נער בן 15, תלמיד נתניה ותושב העיר, נפל ממצוק סמוך לחוף סירונית, ונהרג

צוותים רפואיים העניקו במקום טיפול רפואי לנער, והעבירו אותו לבית חולים לניאדו, שם נקבע מותו.

נפל ממצוק בחוף סירונית | צילום: תעוד מבצעי מד"א

בשעה 19:27 התקבל דיווח על נער כבן 15 שנפל מצוק דרומית למעלית בחוף סירונית בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א ומתנדבי רפואת חרום של איחוד הצלה, העניקו במקום טיפול רפואי לנער. מצבו של הנער היה אנוש והוא הועבר בניידת טיפול נמרץ, תוך פעולות החייאה לבית חולים לניאדו להמשך קבלת טיפול רפואי. 

בבית חולים לניאדו התקבל הנער בחדר הטראומה של בית החולים, שם נאבקו הרופאים על חייו, אולם נאלצו לקבוע את מותו. הודעה נמסרה למשפחתו של הנער

פאראמדיקית מד"א אנה איגנטייב שהיתה במקום סיפרה: "התקבלה קריאה במוקד 101 של מד"א על נער שנפל מצוק לחוף סירונית. הגענו לחוף עם הניידת טיפול נמרץ והמשכנו רגלית מאות מטרים בודדים עד לפצוע שהיה בחלק בחוף שהוא ללא גישה לרכב. הוא היה באי שקט וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל תרופות והנשמה והוא פונה במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבי"ח לניאדו בעיר."

אינסרט פארמדיק מד"א רפי שבע שנכח במקום "בשעה 19:00 בערב התקבלה קריאה במד"א על נער שנפל ממצוק בחוף סירונית בנתניה. יצאנו למקום רכב חופים מיוחד וניידת טיפול נמרץ. כאשר הגענו למקום פגשה אותנו קבוצת נערים שהובילו אותנו רגלית לנקודת הנפילה. במקום מצאנו נער כבן 16 שנפל מגובה של 30 מטר במצב קשה מאוד. מדובר בזירה קשה, חשוכה, ים. הענקנו לו טיפול שכלל הנשמה, טיפול תרופתי תוך כדי טיפול מצבו המשיך להידרדר והוא פונה במצב אנוש תוך כדי החייאה לבית החולים לניאדו".

נסיבות האירוע נבדקות