אילוסטרציה: fotolia תלמידי בתי הספר היסודיים בנתניה יוצאים בסופ"ש לחופשת הקיץ אילוסטרציה: fotolia

5,587 תלמידים- מחצית מהתלמידים נרשמו לבתי הספר של החופש הגדול. 255 קייטנות אושרו לפעילות בעיר על ידי משרד החינוך

תלמידי בתי הספר היסודיים בנתניה יסיימו בסוף השבוע את שנת הלימודים תשע"ז ויצאו לחופש הגדול 

=

אילוסטרציה: fotolia

משרד החינוך מארגן פעילויות יזומות בתקופת החופש הגדול לטובת הילדים ובני הנוער.  
הפעילות המרכזית לילדי היסודיים הינה "בתי הספר של החופש הגדול" ממנה יהנו תלמידי כיתות א'-ג'. ע"פ הנתונים שהתקבלו במשרד החינוך 5,587 מתלמידי בתי הספר בנתניה כבר נרשמו לבתי הספר של החופש הגדול שהם 56% מכלל התלמידים הפוטנציאלים בכיתות א'-ג'. התלמידים צפויים ליהנות מתוכניות ופעילויות העשרה בתחומי הדעת ובתחום החברתי ערכי. בין היתר יהנו התלמידים מחוגים מגוונים, פעילויות ספורט, פעילות בנושא זהירות בדרכים, סיור במוזאונים ועוד.
עוד עולה מנתוני משרד החינוך כי 255 קייטנות אושרו עד כה לפעילות בנתניה ע"י מינהל חברה ונוער של מחוז ת"א. במהלך החודשים האחרונים עברו מנהלי הקייטנות השתלמות חובה על ידי מדריכי ומפקחי המחוז ורק קייטנה שהציגה תוכנית פדגוגית מלאה, קיבלה את האישורים המתאימים.

שר החינוך, נפתלי בנט, איחל לתלמידים חופשה נעימה ואמר: "תלמידות ותלמידים יקרים, אני מאחל לכם חופשה נעימה, בטוחה ומשמעותית. החופש הגדול הוא המשך ישיר של מסלול ההתפתחות האישי שלכם. נצלו את הזמן כדי להתקדם ולצמוח, טיילו בארץ היפה שלנו, הקדישו את הזמן לעשייה ערכית ולעשייה למען החברה. בינתיים, אנחנו במשרד החינוך נמשיך לחזק את מערכת החינוך, נמשיך לשפר תהליכים ולהשקיע בתשתיות חינוכיות, כדי שגם בשנה הבאה כל אחת ואחד מכם יוכל להמשיך ולמצות את מלוא הפוטנציאל שגלום בכם. תיהנו בחופשה, ובעיקר שמרו על עצמכם. לציבור עובדי ההוראה, אני רוצה להודות לכם על השותפות לדרך, ועל ההישגים שהובלתם".