שריפת פסולת בנתניה תלונות קשות על מפגעי ריח בפולג שריפת פסולת בנתניה
בימים האחרונים התקבלו תלונות קשות על ריח שרוף בשכונה, שפוגע בבריאות התושבים, זאת דווקא לאחר הצבתה של ניידת ניטור אוויר 
בימים האחרונים התקבלו תלונות על מפגעי ריח חריפים ברמת פולג, סמוך לאזור התעשייה החדש, כשלדברי תושבים הדבר פוגע בבריאותם ואינו מאפשר שינה עם חלונות פתוחים.
פניות בנושא הועברו למוקד העירוני וכן למחלקה לאיכות הסביבה. "כבר כמה לילות שיש במקום ריח חריף מאוד של חומרים כימיים ושאריות של רעלים בהחלט מורגשות גם בבוקר", ציינו תושבים. ההערכה היא שמדובר בשריפת פסולת מהמפעלים במקום.

ניידת ניטור 

דווקא סמוך למועד התלנות הוצבה בימים האחרונים בפולג ניידת ניטור אוויר של המשרד להגנת הסביבה, בגינה הציבורית בפינת הרחובות אמנון ותמר ומעפילי אגוז. המהלך נעשה בהמשך לבקשת העירייה לבחון את איכות האוויר הכללית, בדגש על אזורי התעשייה בעיר. בנוסף, על פי העירייה, תוצב בהמשך ניידת נוספת מטעם איגוד ערים שרון כרמל באתר נוסף בעיר. 

טיפול סביבתי

מי שהביע את שביעות רצונו מהמהלך הוא חבר המועצה דניאל מהרט, שפרש לאחרונה מהקואליציה לטובת האופוזיציה. "אחד הנושאים הסביבתיים שטיפלתי בהם כממונה על איכות הסביבה עד לרגע פרישתי מהקואליציה הוא הצבת שתי תחנות ניטור אוויר - בדרום ובמזרח העיר", אמר מהרט. "תחנות אלה ימדדו את ריכוז זיהום האוויר, יהיו מחוברות לחשמל והנתונים שלהן יועברו למערכת אינטרנטית נגישה לציבור. כל הפעילות בנושא נעשתה בצורה שקופה ועניינית ובשיתוף פעולה מלא עם פעילי שטח למען איכות הסביבה". 
כך או אחרת, תושבי פולג רוצים בכל מאודם לחזור לישון בשקט בלילה, ובעקבות מפגעי הריח המתמשכים הם דורשים לדאוג לכך שהתחנה, שעדיין אינה פעילה, תחל לפעול בהקדם. חברת המועצה שושנה 'צ'וצ'י' זילברברג אף הודיעה כי תפעל לשינוי מיקום התחנה בשכונה.