חנייה בחוף הירוק הפעולה שתבטל את הדו"חות לרכבים בחוף הירוק חונים בחוף הירוק | צילום: נתניה נט
תושבים שחנו בסמוך לחוף הירוק בשל אירוע במקום טענו כי ספגו דו"חות מבלי שהפריעו לאף אחד. בדיקה מקיפה יותר גילתה שמי שקיבל את הדו"ח עמד במקום שהפריע לאוטובוסים במקום ואף כולל שלט שהחנייה בו אסורה. בהתערבות חבר המועצה יוסי דורון יבוטלו הדו"חות
כ-13 בעלי רכבים שנטלו לאחרונה חלק באירוע שנערך בחוף הירוק, גילו להפתעתם דו"חות חנייה שהוצמדו לשמשות הרכבים שלהם בתום האירוע.

רכבים בחוף הירוק | צילום: נתניה נט 

זאת, לטענתם, מבלי שהפריעו לאיש. מבדיקה שערך בר המועצה יוסי דורון עולה כי הרכבים האמורים עמדו במעגל שנועד לאפשר לאוטובוסים להסתובב במקום. יתרה מכך – במקום יש שילוט האוסר על החנייה ונודע כי שומר המלון הסמוך אף ביקש מבעלי הרכבים שלא לחנות שם. למרות השתלשלות האירועים והדו"חות המוצדקים, פעל דורון לביטול הדו"חות האמורים.

מגלים סובלנות

"כשראיתי את הפרסום על הדו"חות הייתי בהלם ומיד ניגשתי לבדוק את הנושא", משחזר דורון. "באווירת החג אנשים נהנים ומטיילים והמגמה היא לגלות סובלנות ולא קטנוניות. על כן, הפיקוח והשיטור העירוני הונחו לעסוק רק בהפרעות משמעותיות לציבור ודברים מסוג זה".
"מבירור שערכתי גיליתי שהדו"חות ניתנו למי שחנה ברחבה שמיועדת עבור האוטובוסים והפריע להם להסתובב", מוסיף דורון. "לשני נהגים נגרם נזק ונשברה השמשה האחורית בעקבות הרוורסים שנאלצו לעשות שם בגלל הרכבים המפריעים. יש במקום שלט ברור שהחנייה אסורה. חוץ ממי שחנה במעגל הזה אף אחד לא קיבל דו"ח".
אז למה בכל זאת לבטל אותם?
"שמע, אנחנו לא רוצים שהציבור ירגיש רע באווירת החג ויחשוב שעושים לו דווקא. נכון שהייתה בעיה עם הרכבים שהפריעו לאוטובוסים וצריך להיצמד להנחיות והכללים כדי למנוע תאונות, אבל החלטתי לבוא הפעם לקראתם".