בן 30 נפגע באורח קשה | צילום: מד"א תאונה קטלנית בנתניה: בן 15 נהרג כתוצאה מפגיעת רכב בן 30 נפגע באורח קשה | צילום: מד"א

רוכב אופניים חשמליים בן 15, תלמיד כיתה י' מבית ספר טשרניחובסקי, נהרג אתמול (שישי) מפגיעת רכב בו נהגה חיילת. עו"ד דרור שלום בא כוחה של הנהגת "היה על רוכב באופניים לעצור בטרם כניסתו לנתיב". מצורף סרטון 

מכונית פגעה ברוכב האופניים החשמליים ברחוב שמואל בנתניה, הוא פונה לבית חולים לניאדו במצב אנוש ומת מפצעיו.

זירת התאונה, רחוב שמואל בנתניה | צילום: תעוד מבצעי מד"א

רוכב אופניים חשמליים, נהרג אתמול אחר הצהריים (שישי) מפגיעת מכונית ברחוב שמואל בנתניה, הוא פונה במצב אנוש עם חבלת ראש קשה לבית חולים לניאדו ושם מת מפצעיו. ההורים הגיעו לבית החולים וקיבלו שם את הבשורה המרה.

חובש רפואת חירום כונן על אופנוע-מד"א בנימין סעדיה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו על הכביש במרחק של מספר מטרים מהאופניים החשמליים נער כבן 14 מעורפל הכרה כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו במהירות במצב קשה מאוד לבי"ח לניאדו בעיר. נהגת הרכב כבת 30 נבדקה בשטח ולא נזקקה לפינוי לבי"ח".

אברהם לוי חובש רפואת חירום של איחוד הצלה שהגיע לזירה סיפר: "כשהגעתי למקום הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנער שרכב על אופניים חשמליים שהיה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני בזירת כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית ובמצב אנוש. אך למרבה הצער נקבע מותו של הצעיר בבית החולים לניאדו".

הנהגת, חיילת בת 20 עוכבה לחקירה ובדיקת דם ושוחררה בתום החקירה. ממשטרת ישראל נמסר כי נסיבות התאונה עדיין נבדקות.

עו״ד דרור שלום, בא כוחה של הנהגת "הנהגת כבת 20 נהגה ברכבה כאשר הבחינה ברוכב אופניים שהגיע מצידה הימני והתנגש בחלק הימני של רכבה. הכל היה בהפתעה גמורה. בנסיבות התאונה הקשה היה על רוכב האופניים לעצור את רכבו בטרם כניסתו לנתיב בו נסעה. הנהגת עוכבה לחקירה ובדיקת דם ושוחררה. אנו ממתינים לתוצאות חקירת המשטרה ולפיה נגיב בהתאם.