אנשי נאות שקד מודים לבעלי הפיצוציות בעלי הפיצוציות בנאות שקד לא ימכרו אלכוהול בשבת אנשי נאות שקד מודים לבעלי הפיצוציות
תושבי השכונה, בהובלת חבר המועצה דניאל מהרט, פנו לבעלי הפיצוציות בעניין מכירת האלכוהול, ואלו הסכימו לבוא לקראתם ולסגור את החנויות כחצי שעה לפני כניסת השבת
חבר מועצת עיריית נתניה, דניאל מהרט, שם לו למטרה להשיב את הביטחון לתושבי שכונת נאות שקד והוא פועל בנושא בכל המישורים.
לאחרונה נערכה פגישה בהובלת מועצת השכונה בין התושבים למפקד תחנת משטרת נתניה, נצ"מ רונן אבניאלי, במטרה ליצור דו שיח בונה ושיתוף פעולה בין המשטרה ובין הקהילה בכדי לצמצם את כמות מקרי הפשיעה בשכונה. נצ"מ אבניאלי העניק במפגש סקירה על מצב השכונה, דרכי התמודדות ועל החשיבות של פעולה משותפת ונחושה בכדי לטפל בתופעות הקיימות. 

מלחמה באלכוהול

אחד הנושאים הבוערים על הפרק הוא מכירת אלכוהול בערב יום שישי, דבר שמוביל לעיתים קרובות לשתייה מרובה של בני נוער ולפעילות מפוקפקת בשכונה בסופי השבוע. כד למגר את התופעה פנו אנשי השכונה יחד עם מהרט לבעלי הפיצוציות בעיר, שהסכימו לבוא לקראתם ולסגור את חנויותיהם כחצי שעה לפני כניסת השבת. בנוסף, תסייר מעתה ניידת משטרה בערב שישי בסמוך לאזורים בהם ממוקמות הפיצוציות ותוודא שאין מכירת אלכוהול במקום. 
בשישי האחרון הגיע מהרט באופן אישי יחד עם תושבים נוספים ממועצת השכונה כדי להודות לבעלי הפיצוציות ואף הוענקו להם זרי פרחים כמחווה על רצונם הטוב. "אני מודה למפקד תחנת המשטרה על המפגש ולבעלי הפיצוציות על כך שבאו לקראתנו", אמר מהרט. "טוב לראות שיש שיתוף פעולה פורה ואני בהחלט רואה ניצנים של שינוי בדרך להחזרת הביטחון והשקט בסופי השבוע לתושבי נאות שקד".