העיר הירוקה ביותר | צילום: נמרוד גליקמן  בפעם הרביעית ברציפות: נתניה זוכה בתחרות הערים הירוקות העיר הירוקה ביותר | צילום: נמרוד גליקמן

נתניה זכתה בתחרות היוקרתית קלינטק לעשר הערים הירוקות בישראל לשנת 2017, זו הפעם הרביעית ברציפות 

מדובר בזכייה חשובה המבוססת על ועדה ציבורית המורכבת מנציגי הציבור, ארגונים סביבתיים ואנשי אקדמיה הבוחנים את מכלול הפעילות העירונית בנושא הסביבה. 

העיר הירוקה ביותר | צילום: נמרוד גליקמן 

הבדיקה כללה פרמטרים רבים, ביניהם, חסכון באנרגיה, פליטת גזי חממה ומזהמי אוויר, תכנון סביבתי, חינוך סביבתי, מיחזור, שימור והגנה על טבע עירוני, תחבורה בת קיימא, אכיפה סביבתית ועוד.

טקס הענקת אות הרשות הירוקה התקיים ביום חמישי האחרון במסגרת הוועידה והתערוכה הבינלאומית השנתית לטכנולוגיות מים, התייעלות אנרגטית, אנרגיה מתחדשת, גז טבעי, בנייה ירוקה, מיחזור ותחבורה ירוקה. בטקס העניק השר להגנת הסביבה, זאב אלקין, את אות ההוקרה לראש מינהל התפעול בעיריית נתניה, ליזי אורון, ומנהלת אגף איכות הסביבה, עירית אנגלקו.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "נתניה הינה עיר מבטיחה ומקיימת הפועלת לשמירה על איכות הסביבה והקיימות. העירייה, על כלל אגפיה, משקיעה רבות בתחום זה לרבות בחינוך הסביבתי ובחינוך הדור הצעיר לשמירה על הסביבה. אני גאה על זכייתנו בתחרות קלינטק ומודה לכל העוסקים במל