השביל הסגור בציר הכחול עיר ימים - השביל הסגור בציר הכחול  השביל הסגור בציר הכחול

מעבר להולכי רגל בין הציר הכחול לנתן יונתן בעיר ימים, נסגר עקב עבודות קבלן וטרם נפתח. ועד השכונה: "השביל חיוני וחשוב לציבור ויש לפעול לפתיחתו במיידי". העירייה: "תוך חודש יסיימו את התיקונים הנדרשים"

שוב לא שקט בשכונת פולג -עיר ימים

 השביל הסגור בציר הכחול | תמונה: פייסבוק

המעבר להולכי רגל בין הציר הכחול לנתן יונתן נסגר לפני כחודש וחצי בעקבות עבודות של הקבלן במקום, אך טרם נפתח מחדש למורת רוחם של התושבים. בוועד השכונה מציינים עוד כי זו לא הפעם הראשונה שאתו קבלן גורם נזק באזור, וכי בעבר הופסקה בציר הכחול זרימת המים למשך חודשים.

קריסת השביל

חברת ועד השכונה והפעילה החברתית, טלי מולנר, פנתה בנושא בדחיפות לעירייה ונענתה בזו הלשון: "מבדיקה שערכנו מול ח.ל.ת נמסר לנו כי – מבדיקה עם מנהל הפרויקט עולה שהשביל קרס עקב חפירה של היזם. לא ניתן להשלים השביל עד שהיזם לא ישלים קיר המרתף וימלא חזרה אדמה. הנושא הועבר לטיפולו/עדכונו של ראש אגף רישוי ופיקוח. מבירור עם היזם עולה כי תוך חודש ימים יסיימו את התיקונים הנדרשים וניתן יהיה לתקן את המדרכה".

פגיעה באיכות החיים

אלא שהתייחסות העירייה ממש לא מקובלת על מולנר. "ועד השכונה דורש מהעירייה לפעול לפתיחת השביל במיידי והם צריכים לחייב את הקבלן לתקן את הנזק", אמרה. "לא ייתכן שבגלל אתר בנייה איכות החיים שלנו תיפגע. השביל חיוני וחשוב לציבור ויש לפעול לפתיחתו במיידי".