זמן ההמתנה בחדר המיון בלניאדו, הקצר ביותר בארץ זמן ההמתנה בחדר המיון בלניאדו, הקצר ביותר בארץ זמן ההמתנה בחדר המיון בלניאדו, הקצר ביותר בארץ

על פי דו"ח משרד הבריאות זמן השהייה הממוצע בחדר המיון בלניאדו עומד על 1.9 שעות בלבד לעומת הממוצע הארצי שעומד על 3.8 שעות 

דו"ח משרד הבריאות שפורסם אתמול מעלה נתונים מעוררי הערכה על פעילות בית חולים לניאדו.

זמן ההמתנה בחדר המיון בלניאדו, הקצר ביותר בארץ

זמן ההמתנה בחדר המיון בלניאדו הוא הקצר ביותר מבין בתי החולים בארץ. הדו"ח בחן פרמטרים רבים בפעילות חדרי מיון כמו זמן שהייה, גורם מפנה למיון, גילאי הפונים, סיבות הפנייה ועוד. זמן השהייה במיון לניאדו עומד על 1.9 שעות בממוצע בלבד, לעומת הממוצע הארצי שעומד על 3.8 שעות. זמני ההמתנה בירושלים הם הגבוהים ביותר בארץ, כאשר בבית חולים בני ציון המתינו מחצית מהפונים בממוצע 4.05 שעות, בבית חולים שערי צדק המתינו מחצית מהפונים 3.85 שעות ובהדסה עין כרם המתינו בממוצע 3.83 שעות. 

הדו"ח מציג גם ממצאים בנוגע לטווחי זמן מוגדרים יותר: 7% מהפונים ללניאדו שהו במיון פרק זמן שלא עולה על 30 דקות, 16% שהו במיון לניאדו עד שעה ו-29% שהו במיון עד שעתיים. מתוך 100% פונים למיון לניאדו היו 23% מטופלים מעל גיל 65 ו-18% פונים מתחת לגיל 18. 
מספר המבקרים במיון לניאדו עומד על כ-84,000 פניות בשנה. 
פרופ' צבי שמעוני, מנהל רפואי בלניאדו מסר "הנתונים הללו לא מפתיעים אותנו. אני מכיר את הצוות הרפואי והסיעודי של המחלקה לרפואה דחופה בלניאדו ויודע מהן האיכויות האנושיות של הצוות הזה. הם עובדים במסירות שלא תאומן, יום ולילה , כדי להקל ככל הניתן על הפונים. העבודה הזו של צוות המחלקה לרפואה דחופה מתבצעת תוך הקפדה על טיפול קליני מקצועי ואיכותי ושימוש בטכנולוגיות הדמייה ובדיקה מהמתקדמות ביותר. אני מברך את הצוות על הישגים אלו ומאמין כי נמשיך לשמור על רמת טיפול כזו גם בעתיד".