הזבל שזלג לחוף הים על הקשר בין ים, עירייה ומזבלה הזבל שזלג לחוף הים
זבל מהמזבלה גלש לאחרונה לחוף פולג הסמוך, אך בעקבות פנייתו של ויקטור בר פעלה העירייה בראשות יוסי דורון במהירות וביעילות על מנת לפתור את הבעיה
תושבי רמת פולג כבר מכירים את הבעיה. המזבלה הסמוכה לחוף הים גורמת לא אחת לכך שזבל מהמזבלה גולש לחוף, וכך קרה גם בסוף השבוע האחרון.
יצוין כי הזבל גלש לחוף פולג וכן לחוף הלא מוכרז בין פולג לארגמן. 
בעקבות המקרה, פנה תושב וחבר ועד השכונה ויקטור בר, לחבר המועצה רפי ימין בבקשה לנסות לפתור את הבעיה. ימין העביר את הפנייה לממונה על החופים, יוסי דורון, והאחרון פעל במהירות בנושא למען ניקיון החוף. 

דגל כחול

"באזור המזבלה יש זליגה של פסולת לחוף, דבר שקורה בעיקר אחרי גשמים או סערות", אמר רפי ימין. "ויקטור פנה אלי ואני פניתי ליוסי דורון, שישר טיפל בבעיה מול מנהלת החופים בהנהלת ציון שדה. חשוב לציין שחופי נתניה הם היחידים בישראל שכולם עם דגל כחול – התקן הטוב בעולם לחופים. יישר כוח לתושבים שמגלים ערנות למפגעים סביבתיים". 

לא מחממים את הכסא 

הערנות האמורה הגיעה כאמור מצידו של בר, שפרסם בהמשך פוסט מפרגן בפייסבוק: "תראו מה זה נקרא אנשים שבאו לעבוד ולא לחמם את הכסא: אתמול בלילה פרסמתי שזבל מהמזבלה גולש לים, וכבר היום בבוקר יוסי דורון הממונה על החופים בשיתוף ציון שדה ורפי ימין שלחו טרקטור לנקות את האשפה ובהמשך לתקן את הגדר ,כל הכבוד לכם"!! . 
"אני שמח על ההיענות המהירה של העירייה להגיע ולנקות את המקום ומעריך זאת מאוד", אמר בר. "אולם אנו התושבים לא צריכים להיות התצפיתנים של העירייה. מאחר וידוע שפרויקט פינוי המזבלה עשוי לקחת לא מעט שנים, צריך לגדר טוב יותר את המזבלה בצד של הים, לפנות את כל הפסולת שזורמת משם ארי כל גשם ולא לחכות שהיא תגרום לפגיעה בבעלי חיים ולזיהום הים".