יוני רועה המקהלה הנשית הראשית של נתניה יוני רועה
האמנים יוני רועה ומיקה קרני חברו יחד להקמת מקהלת נשים ייחודית בנתניה. רועה: "השאיפה היא להתחיל להופיע ברחבי הארץ תוך חצי שנה"
בחודש האחרון מתקיימים בהצלחה רבה אודישנים להקמת מקהלת נשים בנתניה. 

עד כה נבחרו 16 נשים והיד עוד נטויה, כשהמטרה היא להגיע למקהלה של כ-20 בנות שייצגו את העיר בשלל אירועים ומופעים.

סיטאר מוסיקלי

היוזמה להקמת המקהלה נעשית במסגרת הפעילות של בית הספר 'סיטאר' למקצעות המוסיקה של היכל התרבות העירוני בניהולו של הזמר והמלחין יוני רועה. אל המיזם הצטרפה גם הזמרת והיוצרת מיקה קרני, המשתפת פעולה בשנים האחרונות עם רועה ומשמשת כמנהלת המוסיקלית והמנצחת של המקהלה. 
חדשות מקומיות - המקהלה הנשית הראשית של נתניה
"חשבתי שיהיה נכון לעשות משהו שיכלול שירת נשים מקורית", מספר רועה. "מיקה הייתה מאוד בעד ואף הפתיעה אותי עם יוזמה דומה גם בירושלים. פרסמנו מועד לאודישנים ולשמחתי זה הצליח מאוד. אני מקווה מאוד שתוך חצי שנה המקהלה הזו תהיה עם רפרטואר של הופעה. בהמשך נדאג גם לכוריאוגרפיה ולבוש ותהיה לנתניה מקהלת נשים מרגשת, ייחודית ורוחנית שתופיע בכל הארץ". 
יצוין כי בבית הספר של רועה לומדים כ- 70 תלמידים בכל הגילאים שחלקם כבר עושים חיל בקנה מידה ארצי, בהן הילדה לורן יודיצקי, שהתפרסמה לאחר שהעפילה לשלב חצי הגמר בתכנית הריאליטי 'בית הספר למוסיקה'. 

מבני אפרים, מנכ״ל היכל התרבות נמסר "מקהלת הנשים החדשה אשר פועלת במסגרת "סיטאר" מהווה תוספת מכובדת להרכבים הקוליים המצויינים, הקיימים ופועלים במסגרת עמותה היכל התרבות העירוני מדובר במקהלת הילדים "ניצן'" הפועלת במסגרת הקונסרבטוריון העירוני, המקהלה הקלאסית "צליל המעיין" וההרכב הקולי "בריזה", וכולן ללא יוצא מן הכלל מעשירות את הפעילות התרבותית בעיר ומייצגות את נתניה באירועים ומופעים שונים בארץ ובעולם. עוד נמסר מאפרים "המקהלה החדשה בניהולה האמנותי של מיקה קרני היא בעצם תולדה של עשייה תרבותית שלא קופאת על שמריה ואנו נחושים לקדם ולפתח את התרבות בכל המובנים ובנישות יחודיות. בהזדמנות זו אבקש לציין את התמיכה של הנהלת העירייה ולהודות לה על כך שהיא מאפשרת לנו ליזום מפעלי תרבות נוספים וכן למשרד התרבות על היוזמות שבתקנת סל"ע, כי ללא תמיכתם ואישורם לא היינו מצליחים להקים את המקהלה הנוכחית".