מרים פיירברג איכר לא חוזרת, עדיין: פיירברג הורחקה מהעירייה עד סוף החודש פיירברג הורחקה מהעירייה עד סוף החודש
בית המשפט האריך את תקופת ההרחקה של ראש העיר עד סוף נובמבר, בניגוד לבקשת המשטרה שביקשה הארכה של 90 יום. פיירברג בדיון הסוער לשוטרים: "אתם לא רוצים שאנשום". גורם בעירייה: "בולשיט. למשטרה אין כלום"
ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, אמורה הייתה לחזור למקומה הטבעי בעירייה ביום שני האחרון, אך תיאלץ להמתין תקופה נוספת.
 

בית משפט השלום בראשל"צ האריך היום (חמישי) את תקופת הרחקתה מהעירייה עד סוף החודש, זאת במסגרת חקירת פרשת 255 ולמרות שהמשטרה ביקשה להאריך את תקופת ההרחקה של ראש העיר ב-90 יום. כמו כן, בית המשפט אסר עליה ליצור קשר עם מעורבים למשך 13 ימים נוספים ובמהלך תקופה זו תידרש המשטרה להעביר לבית המשפט רשימת מעורבים בעניינם תבקש להאריך פעם נוספת את איסור יצירת הקשר. בנוסף, שוקלים במשטרה לפנות למשרד הפנים על מנת למנות נציג שיחליף את פיירברג עד שיתבררו הדברים.

במהלך הדיון הסוער בבית המשפט הטיחה פיירברג האשמות קשות במשטרה, בשל הבקשה להמשיך את השעייתה בטרם הוגש נגדה כתב אישום. יש לציין כי פיירברג, כמו גם צוות ההגנה שלה, בטוחים בחפותה והודיעו זה מכבר שיילחמו על שמה הטוב ולא מעוניינים להגיע לעסקת טיעון בעניינה.

"אני בטוח שלמשטרה אין כלום"

"זו השעיה בלי משפט, אתם לא רוצים שאני אנשום", הטיחה פיירברג באנשי המשטרה. "אתם רוצים להרוס את נתניה, עיר שבניתי במשך שנים"גורם בעירייה התייחס בביטול להחלטה להאריך את הרחקת של פירברג: "זה בולשיט. אני בטוח שלמשטרה אין כלום. אנחנו נצליח להתאפק עוד שבועיים וחצי, ואז מרים תחזור במלוא המרץ ולא יעזור לאף אחד. כולנו מאחוריה". 

בשטרה ציינו כי "פרשה 255 הינה חקירה מסועפת שמנהלת להב 433/יחידה ארצית של משטרת ישראל בשת״פ עם חקירות מס הכנסה מרכז ברשות המסים, שעניינה חשד לביצוע שורת עבירות שוחד, מרמה, הלבנת הון ומס על ידי מספר מעורבים, בהם בכירים בעיריית נתניה, בהקשר לתחום הנדל״ן בעיר. החקירה מנוהלת בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ומלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה".