קנפו וחברים במתנ"ס דורה ויקי קנפו התארחה במתנ"ס דורה קנפו וחברים במתנ"ס דורה
הפעילה החברתית ומי שעמדה בראש מאבק האימהות החד הוריות נגד הגזירות הכלכליות התארחה בנתניה לאחר התערבותו של יו"ר הנהלת המתנ"ס, יוסי דורון. קנפו נמצאת בעיצומה של צעדת מחאה למען שיפור מצבם של מי שחיים מתחת לקו העוני
ויקי קנפו לא עוצרת וממשיכה במאבקה העיקש במטרה ליצור שינוי.
בשבוע שעבר התארחה קנפו במתנ"ס דורה בנתניה, כאשר במהלך צעדת מחאה נוספת שלה עצרה בנתניה והעלתה בקשה לאירוח ברשת החברתית. 
יש לציין כי נציג המתנ"ס בדק אפשרות לארח אותה אך נענה בסירוב ע"י מנהל המתנ"ס והחברה למתנ"סים, אך הדבר התאפשר בזכות תושייתו של יו"ר הנהלת המתנ"ס יוסי דורון, שהתערב לטובתה של קנפו והסביר את חשיבות האירוח שלה בדורה. 
יחד עם קנפו הגיע ראש עיריית ירוחם, מיכאל ביטון, התומך במאבקה. ביטון הגיע ללא פמליה או נהג, התנהג כאחד האדם ואף הציג עצמו כמיכה. רק בהמשך התבררו פעולותיו הרבות של ביטון למען תושבי עירו הנמצאים מתחת לקו העוני. 

מושא להערצה

ב-13 בנובמבר צפויה קנפו להגיע לירושלים במטרה למחות על מצבם של העניים, הקשישים ונפגעי הרווחה שחיים מתחת לקו העוני ולא זוכים למענה. 
בביקורה במתנ"ס סיפרה קנפו שצברה ימי חופשה מעבודתה במשך 6 שנים על מנת לאפשר לעצמה את צעדת המחאה. היא קוראת לכולם להצטרף למחאה בירושלים וכמובן זכתה לתגובות אוהדות ומפרגנות מאנשי המתנ"ס בדורה ומחברי ועד השכונה. 
"מבחינתנו ויקי היא גאווה ומושא להערצה", אמרה חברת ועד שכונת דורה, אניטה אלגריסי. "זו אישה שעזבה הכל מאחור עם אמונה מלאה בדרך ליצור שינוי ואף אחד לא יעצור אותה. אישה פשוטה שמראה לכולם איך ליצור שינוי דרך הרגליים. היא מייצגת כל אחד מאיתנו במאבק, רק שלצערי אנחנו מאחורי המקלדת. אנחנו מחזקים אותה וגאים להיות חלק מאנשים טובים כאלה. מילים טובות מגיעות גם ליוסי דורון, לוחם צדק אמיתי שעושה הכל בשקט ובלעדיו האירוח של ויקי לא היה קורה".