הרב יהודה חדד שליט"א רב חדש לקהילת "באר חנה" בדרום העיר הרב יהודה חדד שליט"א

ביום ראשון השבוע מונה הגאון הרב יהודה חדד שליט"א כרב קהילת הענק "באר חנה" בדרום העיר נתניה

הרב חדד, בן 60, הינו בוגר ישיבת "כיסא רחמים" בטוניס וישיבת "אור יוסף" בצרפת.

בעבר כיהן הרב חדד כעוזרו ומקורבו של הגאון הרב יוסף חיים סיטרוק זצ"ל בעת שכיהן כרב ראשי בצרפת.

כמו כן, הרב חדד כיהן שנים ארוכות כרב קהילת יהודי מרסיי בצרפת, קהילה שמנתה בתקופת כהונתו עשרות אלפי חברים. את קשריו הטובים עם שלטונות העיר מרסיי ניצל הרב חדד כאשר לפני כ – 5 שנים פנה לראש עירית מרסיי, ז'אן קלוד גאודין, וביקש ממנו לפעול כדי למנוע משט חוזר של ספינת המרמרה לחופי עזה. בעקבות פניה זו – בוטל המשט.

הרב חדד, אשר עלה ארצה לפני כ– 10 שנים ימשיך לכהן, במקביל לתפקידו כרב קהילת באר חנה, גם כרב ופוסק לעולי צרפת ברחבי הארץ בכלל ובנתניה בפרט, ויקיים שיעור שבועי לעולים בבית הכנסת "באר חנה" בשכונת רמת פולג.
יו"ר אירגון "באר חנה" ומייסד בית הכנסת על שם אמו, הד"ר ניסן שריפי, הביע סיפוק רב מהבחירה ברב חדד, וציין כי "עקב העליה הנרחבת מצרפת ובלגיה לארץ, כאשר חלק ניכר מהעולים בוחרים להתגורר בנתניה וסביבותיה, יהא הרב חדד לעזר רב בהשתלבותם של העולים בחיים בארץ. אנו מאחלים לכב' הרב הצלחה רבה בתפקידו החדש".

גם רב דרום העיר נתניה, הגאון הרב יהושע רוזנברג שליט"א, בירך את הרב חדד, וציין כי הוא מכיר אותו כבר שנים רבות ומודע לתכונותיו האנושיות הטובות, בראשן צניעות, ענווה ויראת השם, וזאת יחד עם היותו רב הבקיא בפסיקת ההלכה ובהנהגת קהילה.