שער החירום בבית ספר בארי מדוע אין בודקה בשער החירום בבי"ס בארי? שער החירום בבית ספר בארי
הורים לילדים בבית הספר היסודי תהו מדוע השומר בשער החירום חשוף לשמש ולגשם בעת עבודתו. "מגיעים לו תנאים בסיסיים". בית הספר: "הצבת מבנה שמירה במקום עלולה לחסום את הפתיחה המלאה של השער"
בבית הספר היסודי בארי בנתניה שני שערי כניסה, אחד מהם שער חירום. לאחרונה תהו הורים לתלמידים במקום מדוע בשער החירום לא מוצב בודקה (מבנה שמירה) עבור השומר במקום. 
קרן ברנס, תושבת נתניה שבנה לומד בבית הספר, סיפרה: "השומר יושב בשער כשעה וחצי בבוקר ושעתיים וחצי בצהריים, ולפעמים אפילו יותר. אני לא מבינה למה אין לו בודקה והוא צריך להיות חשוף בשמש ובגשם. בבית הספר אמרו לי שהוא יכול לשבת בחדר המורים אבל אז אם מישהו מגיע איך הוא אמור לדעת? מגיעים לו תנאים בסיסיים והמצב הנוכחי פשוט הזוי". 
מבית הספר בארי נמסר בתגובה: "יש בעיה בטיחותית להקים במקום בודקה. מדובר בשער חירום ואם נמקם שם בודקה הדבר יחסום את הפתיחה המלאה של השער. זה היה השיקול בזמנו. יצוין כי השומר יושב במקום שעה וחצי בבוקר ושעתיים וחצי בצהריים ובדרך כלל לא מקבל הורים וילדים. עם שמש אין בעיה כי האזור מוצל, ובגשם הוא יוצא עם מטריה כשצריך להכניס או להוציא ילדים. מעבר לזה, יש לו אישור לשבת במזכירות ואנחנו מתכוונים לבחון יחד עם הקב"ט אפשרות להקים הצללה במקום בו הוא יושב".