בית ספר אילן רמון מאות תלמידים לומדים בלי חשמל ומים בית ספר אילן רמון | צילום:רן אליהו

במבנה המרכזי בבית ספר אילן רמון בשכונת גלי ים אין חשמל ומים כבר שלושה ימים. אתמול (רביעי) שוחררו התלמידים מוקדם מבית הספר. ההורים: "בשכונות אחרות זה לא קורה". עיריית נתניה: "עיריית נתניה וחברת חשמל עושות כל שלאל ידן כדי להחזיר את אספקת החשמל" 

מזה שלושה ימים אין במבנה המרכזי בבית הספר היסודי אילן רמון מים וחשמל. 

מאות תלמידים לומדים בלי חשמל ומים | צילום: רן אליהו 

התלמידים לומדים בחום, ללא מזגנים ומתבקשים להביא בקבוקי מים מהבית. ביום שלישי האחרון היה בבית ספר אילן רמון אירוע דליקה מארון החשמל. מכבאות אש נתניה נמסר כי הדליקה טופלה תוך שימוש במים על על מנת לכבות את האש שפרצה בארון החשמל. מדובר באותו ארון חשמל מפורסם, בו נמצאה לפני כשנתיים קרינה חריגה בעוצמה של 16.4 מיליגאוס ונעשה טיפול להורדת הקרינה. מדובר במבנה המרכזי של בית הספר, בו לומדים כ-300 תלמידים, מחצית מתלמידי בית הספר. "ייתכן וארון החשמל לא מתאים לבית הספר שגדל בשנים האחרונות. בעבר בית ספר היה בית ספר לחינוך מיוחד והכיל 12 כיתות קטנטנות. לבית הספר התווספו מבנים רבים כך שלחץ החשמל עלה והארון לא עמד בעומס" סיפר תושב השכונה והוסיף "נראה שמישהו שכח אותנו, בשכונות אחרות זה לא היה קורה" 

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "עיריית נתניה וחברת החשמל עושות כל שלאל ידן כדי להחזיר את אספקת החשמל הסדירה לכל הכיתות. היום כבר מחצית מהכיתות תהיינה מחוברות ואנו מקווים כי יושלם החיבור לכלל הכיתות".