גן העלייה בדורה דורה מציגה: שכונה מטופחת גן העלייה בדורה
גני משחקים חדשים, רחובות נקיים ותיקונים לא מחויבים של ביוב בחצרות פרטיות. ועד השכונה בדורה בשיתוף חבר המועצה יוסי דורון מציגים שכונה לתפארת
בוועד השכונה של דורה מאוד לא אהבו את תלונות התושבים שפורסמו כאן לאחרונה, בדבר הזנחה קשה של מתקני השכונה וחוסר הניקיון ברחובות. 

גן העלייה בדורה

בתגובה, יזמו ועד השכונה וחבר מועצת העיר יוסי דורון ביקור בשכונה עבור מערכת 'נתניה נט', והאירו את עינינו בדבר השיפורים והשדרוגים המשמעותיים שחלו בדורה בשנתיים האחרונות. 
התמונות הנלוות לכתבה מדברות בעד עצמן: רחובות נקיים, גינות ציבוריות מושקעות ומטופחות ברחובות שמואל עלייה וירמיהו, המשופעות במתקנים חדישים, משטחי גומי, מדשאות ירוקות, ספסלים ואף ציליות להגנה מפני השמש.
בכתבה שפורסמה ב- ynet ביום שישי האחרון, נכתב כי שכונת דורה נבחרה כאחת מעשר השכונות הכדאיות בארץ להשקעה. ע"פ ynet "השכונה עתידה לעבור התחדשות עירונית מאסיבית, מאחר שקיימות תוכניות פינוי-בינוי לבנייה של כ-1,300 יחידות דיור, כך שפוטנציאל ההשבחה שבה גבוה ביותר".
חדשות מקומיות - דורה מציגה: שכונה מטופחת

גינות בכל מקום

כמו כן, בזכות שיתוף הפעולה המלא בין יוסי דורון לוועד השכונה, הוזמן שיפוץ חיצוני למתנ"ס השכונתי, כמו גם לחניון במקום, גופי התאורה חודשו, רחובות שודרגו ואף נערכו תיקוני ביובים בחצרות פרטיות, להן לא מחויבת העירייה. בנוסף, גם הטיילת בדורה עברה מהפך של ממש. 
חדשות מקומיות - דורה מציגה: שכונה מטופחת

בעקבות כתבת "נתניה נט" נוקה המגרש

"אין ספק שיש הבדל משמעותי בין דורה של היום לזו שהייתה לפני שנתיים", מספרת חברת ועד השכונה, אניטה אלגריסי. "הרחובות מצוחצחים, יש יותר אפשרויות משחק ציבוריות עבור ילדינו ואני שמחה לומר שדורה הפכה לשכונה שפשוט נעים להסתובב בה. אנו מודים ליוסי דורון שמשתף אתינו פעולה באופן מלא לשיפור חזות השכונה ומקווים שהמגמה הזו תימשך. בנוסף, זו הזדמנות לבקש מתושבי השכונה לשמור על הקיים. רק כך נוכל לשמור על דורה שלנו מטופחת וגם לתת דוגמה לדור העתיד".