הזנחה קשה בדורה ללא פיקוח: הזנחה קשה בדורה הזנחה קשה בדורה
תושבי השכונה טוענים למפגעי בטיחות חמורים בגני ילדים ובגני השעשועים. לדבריהם, תלונות לפניות הציבור בעירייה לא העלו דבר.
תושב השכונה: "ילדים צריכים לשחק עם קקי של כלבים במגרש מול הבית". עיריית נתניה: "לצערנו, נזקים רבים נגרמים כתוצאה מוונדליזם וחבלות מכוונות"
תושבי דורה החליטו לא לשתוק יותר.
הזוהמה ומפגעי הבטיחות החמורים מהם סובלים תושבי השכונה כבר תקופה ארוכה עברה לטענתם את גבול הטעם הטוב והם באים בתלונות קשות לעיריית נתניה בניסיון לגרום לשינוי מהותי בנושא.

לכלוך, עשבים וחולות 

לדברי אחד התושבים הוותיקים בשכונה, נשוי ואב לשלושה, התנאים בגנים להם נאלצים להיחשף הילדים הם מתחת לכל ביקורת. "יש גני משחקים שבכלל אין בהם משחקים, אלא רק חולות", הוא אומר. "היה פעם שלט שנכתב עליו שמדובר בגן משחקים, אבל גם אותו מישהו תלש. מעבר לכך, יש המון אשפה שלא מפנים והילדים צריכים לשחק עם קקי של כלבים במגרש מול הבית. זה פשוט עצוב ומקומם והם מתבאסים. בשכונה אין שום פיקוח, לא משטרה ולא כלום. למה בנתניה זה צריך להיות ככה?".
תושבים אף פנו בנושא לא אחת לפניות הציבור, אך לדבריהם, ללא הועיל. "אני אב לילד בן 3 שצריך להיכנס לגן", נכתב באחת התלונות. "הגן מסוכן, לא מתוחזק ובשביל הכניסה למבנה יש ריח חזק של שתן וצואת כלבים. איני מבין כיצד בשנת 2016 אנו לא שומרים ומתוחזקים את המקום האישי של גוזלנו, על מנת שיגיעו למקום בטוח ומוגן".   
חדשות מקומיות - ללא פיקוח: הזנחה קשה בדורה

ניקיון על בסיס יומי

מעיריית נתניה נמסר בתגובה:  "עיריית נתניה פועלת ומשקיעה מיליוני שקלים בשנה בהקמת תשתיות, גנים, מתקנים ותחזוקתם השוטפת. כחלק מהשקעה זו, מתבצעות בגנים בשכונה פעולות ניקיון על בסיס יומי, כמו גם עבודות גינון יסודיות על בסיס שבועי לרבות, גיזומים, כיסוחים ,טיפול במערכות השקיה ושטיפה של הגן. בנוסף על כך,  היחידה לאחזקת גנים ביצעה שדרוגים בגן ישעיהו וגן העלייה שכוללים: הצללה, הקמת ותחזוקת מתקני משחק, משטח בלימה דשא סינטטי, מחשוב, מערכות השקיה וגינון חדש בעלויות הנאמדות בכ- 600 אלף ש"ח . לצערנו, נזקים רבים נגרמים כתוצאה מוונדליזם וחבלות מכוונות כאשר שיקום הנזקים והחזרת המצב לקדמותו אורך זמן".