הסמים שנתפסו שלושה תושבי נתניה חשודים בסחר בסמים הסמים שנתפסו | צילום: חטבת דוברות המשטרה

אביב אבוטבול (31), קובי איטח (30) ודור אנג'ל (38), תושבי נתניה, נעצרו בדרכם לאילת בחשד לסחר בסמים והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית

בדיון שהתקיים ביום חמישי האחרון בבית משפט השלום באילת שוחררו אבוטבול ואיטח למעצר בית והוארך מעצרו של אנג'ל. 

הסמים שנתפסו בדרך לאילת | צילום: דוברות המשטרה

בפעילות יזומה במחסום הצפוני בכניסה לאילת,  נעצר ב- 29.7 רכבו של אבוטבול ובו שני חבריו, קובי איטח ודור אנג'ל. אצל אנג'ל נתפסו 22 גרם ברוטו חומר החשוד כסם מסוג קוקאין. ואצל איטח נתפסו 5.6 גרם ברוטו חומר חשוד כקוקאין.

במהלך החקירה, הודו איטח ואנג'ל כי הסמים שייכים להם. אבוטבול הודה שהרכב שלו, טען כי השלושה חברים טובים הרבה שנים וכי היו בדרכם לנפוש במלון באילת ולבלות שם במסיבה. עם זאת הכחיש אבוטבול כל קשר לסמים שנתפסו בבגדיהם של חבריו. עוד נתפסו ברכב כלים לעישון סמים ושתי מבחנות, אחת מהן נראתה משומשת. השוטרים העידו כי הריחו סמים ברכב. אבוטבול טען בחקירתו כי האביזרים נתפסו במושב האחורי מאחורי הנוסע, כך שאינם שייכים לו. על סרובו של אבוטבול לבדיקת סמים ענה בא כוחו עו"ד יצחק מויאל "לא היה חשד סביר שמצדיק בקשה ליתן ממנו אפילו שתן. לא כל נוסע ברכב יש זכות לשוטר לבקש ממנו בדיקת שתן. כדי לבצע פעולה  כזאת יש צורך בחשד סביר" 

איטח טען בחקירתו כי אינו משתמש בסמים באופן קבוע אלא רק באירועים מיוחדים, כגון אותה מסיבה אליה נסעו. עורך דינו שי לוי טען כי איטח "אדם צעיר בן 32, אב לשני תינוקות, אשתו בהריון בחודש שמיני עם תאומים, הוא רצה לצאת לחופש הוא טעה ומאוד הצטער, הוא הודה במשטרה".
לגבי אנג'ל טען עו"ד לוי "הוא אדם עובד קשה מבוקר עד ערב, יש לו עסק לגלידות, רצה לצאת לנופש באילת, בא "לבלות" והוא גם טעה ומצטער, לא היתה בכוונתם..הם באו ואמרו שהחומרים הם בשבילם, הם רצו "לתפוס ראש" והם מצטערים". עוד טען כי "יש שחרורים בתיקים חמורים יותר ללא תסקירים".

נציג המשטרה טען בדיון "הם באו להשתתף במסיבה. כמות כזו בשלב זה לא נראה שזה לשימושם העצמי, אלא אם כן הן מחוברים לאינפוזיה. מעבר לכך שזה מעבר לצריכה עצמית, הם באו לסחור בסמים באותה מסיבה" 

החשודים עוכבו במרחב אילת לחקירה בתאריך 29.7 ומעצרם הוארך עד ליום חמישי האחרון 4.8. ביום חמישי החליטה השופטת מיכל וולפסון בבית משפט השלום באילת לשחרר את אביב אבוטבול וקובי איטח בתנאים מגבילים ולהאריך את מעצרו של דור אנג'ל .