אבי אבוטבול הוארך מעצרו של אבי אבוטבול בפעם הרביעית אבי אבוטבול | תמונה. פייסבוק
בית המשפט האריך את מעצרו של את אבי אבוטבול בפעם הרביעית. אבוטבול נעצר ב - 17.5  בחשד למעורבות בעבירת רצח שי שירזי וכן בביצוע עבירה של קשירת קשר לביצוע פשע
מעצרו של אבוטבול הוארך היום (חמישי) בבית משפט השלום בראשל"צ עד ה 9.6
 

 אבי אבוטבול | תמונה: פייסבוק

אבי אבוטבול נעצר בחשד למעורבות ברצח שי שירזי שאירע ב 7.5 בשכונת המשתלה בתל אביב. בדיון היום בבית משפט השלום בראשל"צ טען סנגורו של אבוטבול כי החשד הסביר אינו מתקדם בקשר לחשוד, וחשד שמספיק להארכת מעצר ראשונה ושניה, אינו מספיק להארכת מעצר רביעית. עוד טען כי המשטרה לא מילאה אחר הוראות בית-המשפט, ולא הטיחה בפני החשוד את מלוא הראיות שבידיה, אלא מיחזרה שאלות מחקירות קודמות; נטען כי מרבית פעולות החקירה שנרשמו בדו"ח הסודי העדכני, הופיעו בדוחות הסודיים הקודמים והמשטרה מטעמיה נמנעת מלבצע את פעולות החקירה שהיא עצמה הציבה בדוחות הקודמים. עוד טען הסניגור כי חלקו של החשוד, אם קיים חלק כזה, הינו שולי ביחס לחשוד האחר, ויש לעשות הבחנה ביניהם.

שופט בית המשפט אביב שרון טען בהחלטתו כי מדובר בעבירה חמורה ויש לתת זמן למשטרה לנסות ולמצות את החקירה, כאשר החשד נגד החשוד קיים והתחזק.

"נראה כי פעולות החקירה לביצוע, בשים לב להתפתחות החקירתית שצויינה דלעיל, מצדיקה הארכת מעצר לתקופה מהותית, אף אם לא למלוא התקופה המבוקשת" מעצרו של אבוטבול הוארך כאמור עד ליום 9.6.2016.