השלולית ברחוב בארי שלוליות או לא להיות השלולית ברחוב בארי

שלולית גדולה ברחוב בארי בעיר מטרידה את מנוחתה של הדר עודי, שמתקשה לחנות או לחצות את הכביש בשל הצטברות המים. "פניתי לכל מי שיכולתי לחשוב עליו, אבל בשטח דבר לא השתנה", היא אומרת. העירייה בתגובה: "במקטע יבוצעו עבודות שדרוג"
ברחוב בארי בנתניה ישנו אזור בו המדרכה משופעת, דבר היוצר שלולית די עמוקה בעקבות הצטברות מים.

השלולית מטרידה בחודשים האחרונים את מנוחתה של תושבת הרחוב, הדר עודי, שפנתה בנושא לגורמים המוסמכים אך לדבריה, ללא תוצאות.  
"באזור של רחוב בארי פינת יצחק שדה בו אני גרה, המים פשוט מצטברים ויוצרים שלולית ענקית", מספרת עודי. "הם נשארים שם עד שהם מתייבשים וזה יכול לקחת לפעמים גם שבוע. השלולית גוררת איתה בוץ וזבל מהרחוב, מה גם שעכשיו בקיץ עם כל הזבובים זה ממש לא נעים ואף מסוכן. זו שלולית יחסית עמוקה ואי אפשר לחנות שם או אפילו לחצות את הכביש". 
למי פנית בעניין?
"האמת שפניתי לכל מי שיכולתי לחשוב עליו - הרבה פעמים כתבתי בעניין בדף של עיריית נתניה בפייסבוק, גם בהודעות אישיות, ולאחר פעמיים שהם ענו לי הם פשוט התעלמו והפסיקו להגיב. מפניות הציבור שלח לי מכתב בו נאמר כי הרחוב עומד בפני שדרוג תשתיות, אבל אלוהים יודע מתי זה יקרה. בינתיים אין ניקוז והבעיה לא נפתרת. פניתי גם למי נתניה ולמוקד, ובשיחה האחרונה שלי איתם נאמר לי במפורש - פשוט תחכי שהשמש תייבש את השלולית. כל הזמן מעבירים אותי מאחד לשני אבל בשטח אין ניקוז ודבר לא השתנה. שלחתי גם מייל מפורט ללשכת ראש העיר ואני מקווה מאוד שיעזרו לי. אגב, לא מדובר רק בבעיה של רחוב בארי. זה לא בסדר ודורש טיפול מיידי". 

האם השיטה היא לייאש את התושב?

עודי, נתנייתית מבטן ומלידה, לא מתכוונת להרים ידיים בנושא, ובצר לה פרסמה את מצוקתה גם ברשת החברתית פייסבוק ובפורומים השונים בעיר: "אז זו השיטה של עיריית נתניה- לייאש את התושב עד הסוף? לטרטר אותו בין גורמים שונים עד שהוא יוותר? עד שלא יהיה אכפת לו יותר מאיך הרחוב שלו נראה ומריח?? או לחילופין להתעלם עד שהשמש תייבש את הבעיה (זמנית) ואז האזרח יפסיק להתלונן? לא לענות, להתעלם, עד שאתייאש?? חוסר העזרה שלכם מאכזבת. אבל ההתעלמות מהפניות הרבות שלי אליכם יותר. אם אין ביכולתכם לעזור, ציינו זאת. אבל תפסיקו להדגיש את הצדדים היפים של העיר (ויש כאלה) כשעניינים בסיסיים (כמו לחצות את הכביש) אינם מטופלים ומוזנחים".  
מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "ברחוב בארי בקטע המדובר אין מערכת ניקוז. במקטע יבוצעו עבודות שדרוג שיכללו קרצוף ורבוד הכביש, ולאחר מכן ניתן יהיה לטפל בשיפועי האספלט לטובת שיפור המצב".