אבי אבוטבול הוארך שוב מעצרו של אבי אבוטבול אבי אבוטבול | תמונה. פייסבוק
בית המשפט האריך את מעצרו של את אבי אבוטבול, שנעצר לפני כשבועיים בחשד לקשירת קשר לרצח שי שירזי. סנגורו של החשוד: "משטרת ישראל יודעת את מיקומו של החשוד במועד הרלוונטי"
מעצרו של אבוטבול הוארך היום (שני) בבית משפט השלום בראשל"צ עד ה 29.5.16

 אבי אבוטבול | תמונה: פייסבוק

בשבוע שעבר הותר לפרסום כי אבי אבוטבול נעצר בחשד למעורבות ברצח שי שירזי שארע ב 7.5 בשכונת המשתלה בתל אביב. אבוטבול ריצה בעברשש שנות מאסר, בגין קשירת קשר לרצח הנער רענן לוי במהלך בילוי במועדון בשפיים בדצמבר 2004. אבוטבול זוכה מרצח מחמת הספק והורשע בקשירת קשר לביצוע פשע ובניסיון לחבלה חמורה.

בא כוחו של החשוד אמר בדיון: "היום נוכחנו לדעת שמשטרת ישראל יודעת את מיקומו של החשוד במועד הרלוונטי, לפני המועד הרלוונטי, אחרי המועד הרלוונטי...התשתית לחשד אותו קבע בית המשפט בדיון הקודם לא התעצם, לא התפתח, והיום בהארכת מעצר שניה הוא לא יכול להצביע על חשד מבוסס לביצוע כל עבירה פלילית, ההיפך הוא הנכון...אנחנו נבקש להורות על שחרורו היום".

אביב שרון, שופט בית המשפט בראשל"צ, החליט כאמור להאריך את מעצרו של אבוטבול עד ה 29.5 וקבע בהחלטתו: "מעיון בחומרי החקירה שהונחו בפני היום וסומנו על ידי, לרבות עובדות שנמסרו על ידי עדים, אליהם התבקש החשוד להתיחס בהודעתו האחרונה, נמצאו אי אלו התאמות בין הדברים שנמסרו, באופן שיש בו כדי לחזק את החשד כנגד החשוד....יש להמשיך לפקח על החקירה ולעבור על מסמכים שהתקבלו כתוצאה מהשלמת החקירה...לאור האמור לעיל ועל מנת לאפשר למשטרה להתקדם בחקירתו של החשוד, ונוכח חומרת החשד והעובדה כי בתיק עצור חשוד אחר, ראיתי לעת הזו להורות על הארכת מעצרו של החשוד"